a Woolworths Klientka pochwaliła personel lokalnego sklepu po tym, jak odkrył nieoczekiwaną notatkę w niedawnej dostawie do domu.
Klientka z Waszyngtonu, dzieląca się na Facebooku, powiedziała, że nie może w to uwierzyć, kiedy zauważyła odręczne przeprosiny na paczce mięsa, która była dołączona do jej zamówienia.
Chociaż klient zamówił klopsiki, osobisty klient Woolworths dodał później notatkę wyjaśniającą, że popularny zakup nie jest dostępny.
Aby uzyskać więcej wiadomości i filmów związanych z jedzeniem, sprawdź jedzenie >>
Wiadomość brzmiała: „Przepraszam, nie mamy kulek jagnięcych i wołowych. Te są najbliżej. Jeszcze raz przepraszam”.
Pracownik Woolies – ze sklepu Dalyellup – przywiózł paczkę M&Msów, aby zrekompensować sobie wymianę w ostatniej chwili.
W swoim poście klientka Woolworths powiedziała, że była oszołomiona tym uroczym aktem.
Woolworths Dalyellup [has] Po raz kolejny przekroczyło to moje oczekiwania dotyczące obsługi klienta” – napisała.
„Wy jesteście naprawdę najlepsi. Twoi pracownicy każdego dnia wychodzą ponad wszystko.”
Woolworths odpowiada
Woolworths Supermarket powiedział, że cieszy się, że „przemyślany gest” został „dobrze przyjęty przez klienta”.
Rzecznik firmy powiedział: „W Woolworths nasze zespoły starają się każdego dnia przynosić każdemu trochę dobrego, a to jest kolejny świetny przykład”. 7NEWS.pl
„Przekazaliśmy opinie klientów naszemu zespołowi operacyjnemu, aby zidentyfikować członka zespołu do zastąpienia”.
„Całkowity miłośnik kawy. Miłośnik podróży. Muzyczny ninja. Bekonowy kujon. Beeraholik.”
More Stories
Zmiany inspirowane kuchnią japońską nadchodzą w 7-Eleven
Qantas pracuje nad rozwiązaniem tej luki po tym, jak użytkownicy aplikacji zgłosili masowe naruszenie prywatności
Polska przyjmuje zmieniony plan wykorzystania unijnych funduszy naprawczych według Reutersa