Przecław News

Informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej w Wiadomościach Przecławia.

Recenzja filmu Hyundai Staria Crew Van z 2022 r.

Recenzja filmu Hyundai Staria Crew Van z 2022 r.

Najnowsza maszyna południowokoreańskiej marki jest skierowana do rodzin i małych firm, które potrzebują samochodu do pracy i zabawy.

Nowy SUV Hyundaia łączy emocje ludzi z pojazdami użytkowymi.

Oto pięć rzeczy, które powinieneś wiedzieć o Hyundai Staria.

To ciężarówka, która może służyć jako rodzinny buggy

Staria Crew Van jest dla tych, którzy chcą pojazdu służbowego, który może być transportem rodzinnym. Są dwa rzędy siedzeń i jeden bardzo duży but. Ma takie same stalowe felgi o użytkowym wyglądzie, jak standardowa dwumiejscowa ciężarówka, ale ma dodatkowe boczne okna dla dodatkowego rzędu siedzeń. To sprowadza cenę do prawie 52 200 USD, gdy odjeżdżasz, o 6 200 USD więcej niż cena dwumiejscowego samochodu. Standardowy pakiet obejmuje bezprzewodowe Apple CarPlay i Android Auto, 8-calowy ekran dotykowy, ostrzeżenie o martwym polu, ostrzeżenie o wysiadaniu i automatyczne hamowanie.

Nie brakuje miejsca

Pięć miejsc oznacza, że ​​Crew Van nie połyka tak dużo, jak model dwumiejscowy. Ale wciąż jest 2340 litrów przestrzeni ładunkowej, około cztery razy więcej niż w zwykłym samochodzie. Jest więc duży, chociaż wyższe przedmioty, takie jak deski surfingowe, trudniej spakować ze względu na przegrodę oddzielającą przestrzeń ładunkową. Ta przegroda jest również dziwnie umieszczona, pozostawiając przestrzeń za tylnymi siedzeniami, która biegnie wzdłuż przestrzeni ładunkowej. Ciężarówka ma tylne zawieszenie na resorach piórowych zamiast wielowahaczowego systemu resorów w ośmiomiejscowym silniku Staria, dzięki czemu jest mniej aerodynamiczna, ale większa ładowność (1089 kg, około 300 kg więcej niż silnik dla ludzi).

To gra liczbowa pod maską

W Staria Load brakuje opcji V6 dostępnej w silniku Staria People. Czterocylindrowy turbodiesel o pojemności 2,2 litra wytwarza 130 kW i 430 Nm. Jest połączony z ośmiobiegową automatyczną skrzynią biegów, co gwarantuje – jeśli nie wyścigową – przyspieszenie. Jest solidny, ale mało inspirujący, z powolnym przyspieszeniem, które utrzymuje moc nawet z rodziną na pokładzie i ładunkiem z tyłu. To sprawia, że ​​jest to łatwy krążownik. Może również holować do 2500 kg, chociaż limit pobierania kuli holowniczej wynosi tylko 100 kg.

READ  Szczyt KIPA skupia się na ekonomicznych skutkach produkcji wyświetlaczy w Polsce

Możesz podnosić lub huśtać

Możesz również wybrać jedną z dwóch wersji tylnej klapy: drzwi dwuskrzydłowe w stylu stodoły z zawiasami z boku lub bardziej tradycyjną klapę na zawiasach dachowych. Tylna klapa lub „winda z tyłu” zapewnia świetną osłonę, gdy pada deszcz, ale jest nieporęczna, tak ciasna, że ​​ciasne miejsca parkingowe lub kolejna ciężarówka z tyłu mogą utrudnić dojazd. Drzwi uchylne działają bez ochrony przed warunkami atmosferycznymi, ale mogą być łatwiej dostępne dla tych, którzy będą regularnie ładować lub rozładowywać. Jednak brakuje mu kamery 360 stopni i szklanej tylnej części tylnej klapy.

Jest tylko połowa jazdy

Podczas gdy silniki napędzane przez ludzi Starii napędzają wszystkie cztery koła, Crew Van napędza tylko przednie koła, więc nie nadaje się na rozmoczony kemping lub błotniste miejsce pracy. To część kosztów prowadzenia działalności: tylna oś z belką pozwala na większą nośność. Jeśli postawisz prawą stopę z miejsca na śliskiej drodze, aktywuje to kontrolę trakcji.