Przecław News

Informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej w Wiadomościach Przecławia.

Nowy konkurent BMW serii 3 imponuje

Genesis G70 zadaje pytanie, które trafia do serca nabywców luksusu. Jeśli w luksusowym samochodzie chodzi o percepcję, to nie jest to samochód dla Ciebie. Jeśli bardziej interesują Cię funkcje premium, wysokiej jakości materiały i dynamika pojazdu, powinieneś dać Hyundaiowi okazjonalną możliwość luksusu.

G70 został znacząco zaktualizowany na 2021 rok, ponieważ ma teraz oddzielne przednie i tylne światła Genesis, a także pięciopunktową osłonę i szczotkowane elementy osłony.

Jako konkurent BMW serii 3 i Mercedesa Klasy C, Genesis ma znacznie więcej standardowych funkcji niż podstawowe europejskie alternatywy.

Począwszy od 63 000 USD plus koszty drogowe, jest on wyposażony w podgrzewane i chłodzone skórzane fotele, szyberdach, bezprzewodową ładowarkę telefonu, lakier metaliczny, 10,25-calowy ekran dotykowy z radiem cyfrowym, lusterka smartfona i nawigację satelitarną.

Nowa centralna poduszka powietrzna między kierowcą a pasażerem czyni go bezpieczniejszym niż poprzedni model. Podczas gdy systemy wspomagające kierowcę nie są tak gładkie, jak niektórzy konkurenci, Genesis ma system ostrzegania przed wysiadaniem, który uniemożliwia pasażerom otwieranie drzwi na pasach ruchu i automatycznie włącza hamulce, jeśli funkcja tylnego ruchu poprzecznego zauważy coś, co przegapiłeś podczas cofania .

Pakiet Sport o wartości 4000 USD dodaje hamulce Brembo, mechanizm różnicowy o ograniczonym poślizgu i przyciemnioną estetykę wewnątrz i na zewnątrz. Wydaj dodatkowe 10 000 USD na pakiet Deluxe, wspaniałe pikowane skórzane fotele Nappa z 16-kierunkową regulacją pamięci kierowcy, zamszowa podszewka z przodu, podgrzewana kierownica, 15-głośnikowe stereo, 12,3-calowa cyfrowa deska rozdzielcza 3D, reflektory Przednia matryca LED, elektryczny kaptur, Wyświetlacz przezierny i nie tylko.

Tak jak poprzednio, Genesis kontynuuje tę samą parę silników, co w sedanie Kia Stinger, napędzając tylne koła przez ośmiobiegową automatyczną skrzynię biegów.

Podstawowe modele wyposażone są w czterocylindrowy, turbodoładowany silnik o pojemności 2,0 litra, który zużywa 9,0 l/100 km, generując 179 kW i 353 Nm.

READ  Bechtel i Westinghouse łączą siły w realizacji projektu polskiej elektrowni jądrowej

Klienci, którzy wydadzą 76 000 USD, otrzymają mocniejszy i bardziej popularny 3,3-litrowy silnik V6 z podwójnym turbodoładowaniem, który wymaga 10,2 l/100 km, aby uzyskać 274 kW i 510 Nm.

Te liczby nie są szczególnie imponujące – wiodące w swojej klasie alternatywy zużywają znacznie mniej paliwa, aby generować więcej mocy w lżejszych nadwoziach.

Ale podejście firmy Genesis napakowane wartością oferuje potężny sześciocylindrowy silnik G70 za mniej niż czterocylindrowe BMW lub 2,0-litrową wersję turbo za cenę trzycylindrowego modelu niedożywionej niemieckiej marki.

Otrzymujesz również pięcioletnią gwarancję z pięcioletnim bezpłatnym serwisem, którego Europejczycy nie mogą dorównać, a Genesis obiecuje obsługę klienta z doskonałą opieką posprzedażną dla bardziej uznanych marek.

Trudno jest przetestować pełne doświadczenie własności.

Ale możemy powiedzieć, że Genesis to luksusowy sedan, bogato wyposażony i oszałamiająco wykończony. Przykłady testów z pakietami Sport i Luxury wykończone głęboką czerwoną skórą lub czarną pikowaną tapicerką z czerwonymi szwami, wyglądają i są odpowiednio aksamitne.

Częścią uroku luksusowego sedana jest konstrukcja napędu na tylne koła oferowana przez BMW, Lexusa czy Mercedesa.

W związku z tym G70 oferuje bardziej zaawansowany układ napędowy niż tańsze sedany lub SUV-y, bez uszkodzeń układu kierowniczego z powodu konieczności napędzania przednich kół. Stałe zawieszenie w wersjach czterocylindrowych zapewnia odpowiednią sportową równowagę między komfortem a równowagą, jednocześnie zdając sobie sprawę, że nabywcy tego typu samochodu szukają czegoś ciekawego do jazdy.

Hamulce Brembo zostały pięknie zmodyfikowane, a przyczepność wyczynowych opon Michelin jest imponująca zarówno na mokrej, jak i suchej nawierzchni. Mocniejsze modele V6 korzystają z wielotrybowego układu zawieszenia zaprojektowanego specjalnie dla australijskich dróg. Konfigurowalne ustawienia kierowcy pozwalają dostosować samochód do różnych warunków drogowych, a nowe nowe ustawienie Sport łączy szybką zmianę biegów, ciasne zawieszenie i zmniejszoną kontrolę trakcji.

Głowice benzynowe zostaną wciągnięte do potężnego silnika V6. Rozpęd do 100 km/h trwający 4,7 sekundy z łatwością przyćmiewa 6,1 sekundowy sprint mniejszego silnika.

READ  Premier uruchamia polski fundusz New Deal - pierwsze wiadomości

Ale czterocylindrowa wersja jest o około 100 kg lżejsza i jeździ na tych samych 19-calowych kołach i oponach Michelin, co jej mocniejsze rodzeństwo. Lepiej pokonuje zakręty, ale wielotrybowy układ zawieszenia V6 zapewnia najwyższy komfort i osiągi.

Oba są przyjemne w prowadzeniu i oferują dobry czynnik, który zrównoważy względną anonimowość odznaki Genesis.

Wyrok 3,5/5

Genesis G70 jest pełen wartości, imponująco wyposażony i dopracowany do drogi, tworząc solidną obudowę.

2021 Genesis G70 3.3T Sport Dynamics Poprzednio

Cena £: Od 76 000 $ plus koszty w drodze

silnik: 3.3L V6 Bi-Turbo, 274 kW / 510 Nm

Usługa gwarancyjna: 5 lat / nieograniczona liczba kilometrów, bezpłatnie przez 5 lat

bezpieczeństwo: Brak oceny, 10 poduszek powietrznych, automatyczne hamowanie awaryjne, asystent utrzymania pasa ruchu, aktywny tempomat, monitorowanie martwego pola, alert o ruchu poprzecznym z tyłu

pragnienie: 10,2 litra na 100 km

Wysyłka : 330 litrów

dodatkowy: oszczędność miejsca space