Przecław News

Informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej w Wiadomościach Przecławia.

Przedstawiamy zupełnie nową, elegancką Szwajcarską Klasę Pierwszą i Klasę Biznes

Przedstawiamy zupełnie nową, elegancką Szwajcarską Klasę Pierwszą i Klasę Biznes

Nie jest niespodzianką, że Swiss przyjąłby pierwszorzędne apartamenty Allegris i fotele klasy biznesowej, takie jak Lufthansa, ale jest w tym trochę ironii — kolory, wykończenia i materiały sprawiłyby, że wyglądałby lepiej niż ten sam sprzęt używany przez jego niemiecką firmę macierzystą .

Weźmy na przykład nową szwajcarską pierwszą klasę: podobnie jak nowa pierwsza klasa Lufthansy, składa się ona z trójwymiarowego projektu, z wyjątkowo szerokim (117 cm szerokości w porównaniu do 77 cm szerokości) środkowym przedziałem przeznaczonym dla dwóch pasażerów.

Każdy szwajcarski apartament pierwszej klasy jest otoczony ścianami o wysokości około 1,8 metra z przesuwanym panelem, który można zamknąć w celu zachowania prywatności, w porównaniu z obecnymi otwartymi miejscami do cumowania pierwszej klasy linii lotniczej.

Nowa pierwsza liga w Szwajcarii.

Inne udogodnienia obejmują przestronną garderobę, ogrzewanie i chłodzenie foteli, 32-calowy ekran w apartamentach jednoosobowych i 43-calowy panel w apartamencie dwuosobowym.

Nowa pierwsza liga w Szwajcarii.

Nowa pierwsza liga w Szwajcarii.

Ten zestaw funkcji jest oczywiście identyczny z Allegris pierwszej klasy Lufthansy, ale luksusowe apartamenty są bogatsze i cieplejsze, z stonowanymi odcieniami, takimi jak bordo i antracyt, a także akcentami z jasnego drewna, które nawiązują do obecnej szwajcarskiej pierwszej klasy.

Nowa pierwsza liga w Szwajcarii.

Nowa pierwsza liga w Szwajcarii.

Swiss podzielił się również kilkoma szczegółami dotyczącymi swojego pierwszego pokoju – czegoś, czego Lufthansa jeszcze nie zrobiła – powołując się na „zaawansowany i przestronny” obiekt, który „czerpie inspirację ze źródeł mineralnych i łaźni termalnych Vals z łupkowo-czarną powierzchnią zewnętrzną i zielonym wnętrzem, które wskazówki dotyczące świeżej, schłodzonej wody źródlanej”.

Kto nosił to lepiej?  Nowe apartamenty pierwszej klasy Lufthansy (po lewej) i Swiss (po prawej).

Kto nosił to lepiej? Nowe apartamenty pierwszej klasy Lufthansy (po lewej) i Swiss (po prawej).

Podobnie, podczas gdy nowa kabina Lufthansy w Klasie Biznes utrzymana jest w niebieskiej, karmelowej, brązowej i beżowej kolorystyce flagowego niemieckiego przewoźnika, Szwajcarzy z pewnością wybierają ciepłe czerwienie uzupełnione antracytem, ​​jasnym drewnem i białawymi zewnętrznymi panelami ściennymi o miękkim wykończeniu. Srebrne wykończenia „dla bardzo intymnej i ciepłej atmosfery”.

Allegris jest wyposażony w bezprzewodowe ładowanie, strumieniowe przesyłanie dźwięku przez Bluetooth, ogrzewanie i chłodzenie siedzeń, monitory do 27 cali, sterowanie tabletem i płaskie łóżka o długości co najmniej 2 m.

Nowa szwajcarska klasa biznesowa ma również ten sam unikalny projekt z co najmniej sześcioma wariantami podstawowego fotela w klasie biznes, odzwierciedlając przekonanie grupy, że podróże lotnicze powinny być bardziej spersonalizowane i lepiej dostosowane do potrzeb każdej osoby, a nie jednomiejscowe. każde doświadczenie. .

Nowy stopień biznesowy w Szwajcarii.

Nowy stopień biznesowy w Szwajcarii.

Pierwsze cztery miejsca w klasie biznes w każdej szwajcarskiej kabinie to większe apartamenty z przesuwanymi drzwiami, podczas gdy dwa środkowe siedzenia mogą stać się „apartamentami typu twin”; W każdym drugim rzędzie znajduje się bardziej przestronne siedzenie „tronowe” dla podróżujących w pojedynkę, z siedzeniem za nim zapewniającym łóżko o długości 2,2 m.

Nowy stopień biznesowy w Szwajcarii.

Nowy stopień biznesowy w Szwajcarii.

Jest też „podwójne siedzenie” w ostatnim rzędzie, specjalne siedzenia przy oknie, a nawet możliwość zainstalowania łóżeczka na półce obok siedzenia w jednym miejscu w klasie biznes.

Kto nosił to lepiej?  Nowe fotele w klasie biznes od Lufthansy (po lewej) i Swiss (po prawej).

Kto nosił to lepiej? Nowe fotele w klasie biznes od Lufthansy (po lewej) i Swiss (po prawej).

Nowe szwajcarskie fotele pierwszej klasy i klasy biznes – wraz z premią ekonomiczną i korzyściami w klasie – zostaną wprowadzone w 2025 roku we flocie samolotów Airbus A350, wraz z odnowionymi Airbusami A330, a na późniejszym etapie samolotami Boeing 777.