Przecław News

Informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej w Wiadomościach Przecławia.

Rachunek Colesa ujawnia problem kryzysu związanego z kosztami życia

Rachunek Colesa ujawnia problem kryzysu związanego z kosztami życia

Jeden paragon ujawnił, ile AUD kosztuje codzienne podstawy w kryzysie kosztów utrzymania.

Rosnące koszty utrzymania sprawiają, że wielu Australijczyków staje się coraz bardziej zatwardziałych.

Inflacja wynosi 7 proc., stawki RBA 3,85 proc. Nowe dane pokazują również, że ceny wynajmu na niektórych przedmieściach wzrosły w ciągu ostatniego roku o prawie 50 proc.

Prawie stałem się odrętwiały z powodu wysokich kosztów utrzymania.

Jasne, wszystko jest droższe, ale stało się to normalne i ze względu na mój niepokój staram się o tym nie myśleć.

Mieszkam też w Sydney i łatwo stracić perspektywę, gdy jesteś otoczony kawą, drogimi ubraniami i jedziesz córką Roxy Jacinco, Pixie, do szkoły podstawowej mercedesem należącym do 11-latki.

Jednak paragon w wysokości 31 USD przypomniał mi dokładnie, jak bardzo rozgotowane i wymknęły się spod kontroli.

W środę udałem się do lokalnego supermarketu, aby kupić kilka niezbędnych rzeczy, które pomogą mi przetrwać tydzień.

Moje dawki były bardzo proste, ale koszt mnie przeraził.

Czułem się jak ojciec w średnim wieku, który płaci rachunek za prąd, ma awarię i próbuje zaplanować prysznic swoich dzieci.

Dostałem masło, mleko, chleb, warzywa i kilka plasterków sera – kosztowało mnie to 31,20 $.

głęboki oddech.

Tak, 31 $ i nigdy nie miałem nic tak zabawnego jak Kinder Surprise.

Zwykle robię zakupy co tydzień i nie zdawałem sobie sprawy, jak drogie stały się klasyczne australijskie zszywki.

odkrywca Stwierdzono, że 40 procent Australijczyków uważa zakupy spożywcze za jeden z najbardziej stresujących wydatków.

Ponadto ponad 71 procent Australijczyków dostosowało swoje nawyki żywieniowe, aby obniżyć rachunki za zakupy spożywcze. W rzeczywistości 35 procent powstrzymuje się od mięsa i owoców morza, aby spróbować zaoszczędzić trochę monet.

Wiem, że wszyscy słyszymy modne hasła, takie jak inflacja, ale w jaki sposób codzienne artykuły spożywcze stały się tak drogie?

READ  Oto, co musisz wiedzieć przed rozpoczęciem handlu w czwartek w Tadawul

„Gdy dolar traci na wartości, żywność staje się droższa w produkcji, a następnie te wzrosty cen są przenoszone na konsumentów” – powiedział Taylor Blackburn, ekspert ds. Finansów osobistych Findera.

Artykuły spożywcze są nie tylko droższe, ale to nie znaczy, że Australijczycy nie odczuwają oparzeń.

„Miliony gospodarstw domowych zaczynają odczuwać wpływ na kieszeń biodrową, a najnowsze kwartalne dane ABS ujawniają 8-procentowy wzrost żywności i napojów alkoholowych” – ujawnił.

Należy również zauważyć, że podczas gdy inflacja wynosi 7 procent, niektóre artykuły spożywcze zawyżyły znacznie więcej.

Brody’ego Haupta„Zgodnie z kwietniowym raportem UBS ceny żywności i artykułów spożywczych w Coles i Woolworths rosną o 9,6 procent rocznie, a ceny podstawowych produktów, takich jak nabiał i mięso, rosną o co najmniej 10 procent” – wyjaśnił WLTH, dyrektor generalny i współzałożyciel cyfrowej pożyczkodawcy WLTH, ujawnił.

Mogę przyznać, że nie miałem na sobie kapelusza, kiedy szedłem do sklepu ze zszywkami. Jasne, złapałem ser, który był wyjątkowy, ale jestem bardzo lojalny wobec marki Western Star i naprawdę oceniam mleko A2.

Jednak suma nie była czymś, co przewidywałem.

Czy powinienem zrezygnować z lojalności wobec marki? według Niebieski CanstarRedaktor Kristen Seib Wielu Australijczyków musiało to zrobić.

„Australijscy klienci supermarketów już zrezygnowali z lojalności wobec marki” – powiedziała.

„Nasze ankiety pokazują, że około jedna trzecia kupujących przerzuciła się z markowych produktów na markowe produkty w supermarkecie lub udała się do kilku supermarketów na cotygodniowe zakupy, aby uzyskać najlepsze oferty w każdym”.

Pani Seb wyjaśniła, że ​​zmiana nawyków może pomóc zaoszczędzić pieniądze w lokalnym supermarkecie.

Ujawniono, że „Australijczycy obniżają również koszty artykułów spożywczych, kupując mniej lub tańsze alternatywy – albo wybierają kawałki mięsa niższej jakości, albo po prostu sezonowe owoce i warzywa”.

READ  Firma Hamtramck jest dostosowana do zróżnicowanej populacji

„Zasadniczo wiele osób już zdecydowało, że lojalność wobec marki się nie opłaca, podobnie jak trzymanie się ulubionych starych marek i rodzajów artykułów spożywczych”.

Niestety, myślę, że paragon w wysokości 31 USD ujawnia problem, którego nie rozwiąże nawet rezygnacja z lojalności wobec marki.