Przecław News

Informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej w Wiadomościach Przecławia.

Recenzja Nissana Navara PRO-4X z 2021 r.: Umiejętność dopasowania wyglądu twardziela

Nowy, w pełni załadowany ute Double Cab ma wiele możliwości terenowych i terenowych, aby wspierać jego surowy, męski wygląd.

To nowatorskie urządzenie ma potencjał, aby wzmocnić jego mocny wygląd.

Oto wszystko, co musisz wiedzieć o Nissanie Navara PRO-4X.

wartość

Nowa Navara PRO-4X to odpowiedź Nissana na wysokiej jakości maszyny, takie jak Ford Ranger Wildtrak.

Począwszy od 62 290 USD w trybie automatycznym, PRO-4X kosztuje około 4000 USD więcej niż dobrze wyposażona Navara ST-X, ale jest mniej agresywna.

Kosmetycznie w naturze, PRO-4X Treatment wprowadza czarne 17-calowe felgi z oponami terenowymi, wraz z ciemniejszymi wykończeniami i czerwonymi akcentami na grillu, błotnikach, lusterkach i sportowym barze, a także nowe emblematy wewnątrz i na zewnątrz.

Wyglądają o wiele bardziej celowo niż chromowane modele z tej serii.

Klienci, którzy chcą poważnego sprzętu, mogą kupić Navara Warrior z grubszymi oponami, zbroją i przerobionym zawieszeniem za około 11 000 USD.

Podobnie jak w przypadku wszystkich nowych pojazdów Nissana, jest on objęty nieograniczoną, pięcioletnią gwarancją. Średnia ustalona cena usługi dla testowanego tutaj modelu samochodu wynosi około 600 USD rocznie.

komfort

PRO-4X oferuje nowoczesne luksusy, takie jak inteligentne klucze, dwustrefowa klimatyzacja i skórzane fotele z haftowanym logo.

Podróże drogowe są łatwiejsze dzięki 8-calowemu ekranowi multimedialnemu wyposażonemu w Apple CarPlay, Android Auto, nawigację satelitarną i poręczną kamerę 360 stopni.

Kierownica świetnie wygląda i działa, ale brakuje jej regulacji zasięgu, a płaskie siedzenia to nie ostatnie słowo w kwestii komfortu. Brakuje również podgrzewanych siedzeń, które są popularnymi alternatywami w tej ofercie cenowej.

Jednak podobne do samochodu zawieszenie na sprężynach śrubowych Navary zapewnia bardziej komfortową jazdę niż większość kierowców.

bezpieczeństwo

Niedawno zaktualizowana Navara ma duży wybór wyposażenia bezpieczeństwa, w tym automatycznego hamowania awaryjnego, asystenta utrzymania pasa ruchu, asystenta martwego pola i ostrzeżenia o ruchu poprzecznym z tyłu, co czyni ją jednym z najbezpieczniejszych urządzeń na sprzedaż.

READ  Bitcoin: Oczekuje się ogromnego australijskiego boomu na rynku pracy kryptowalut

Ale brakuje mu przednich środkowych poduszek powietrznych i adaptacyjnego tempomatu, cech, które można znaleźć u nowych konkurentów.

Przywództwo

Wczesne przykłady obecnej formy Navary nie były dobrze ugotowane, z ustawieniami układu kierowniczego i zawieszenia, które nie działały po uruchomieniu.

Nowsze maszyny są znacznie lepsze, mają mocniejsze zawieszenie i dokładniejsze sterowanie. Zdolna do przewożenia ponad tony w szufladzie lub holowania 3500 kilogramów, Navara spełnia wymagania biznesowe swoich głównych konkurentów.

Jednak czterocylindrowy silnik wysokoprężny o pojemności 2,3 litra z podwójnym turbodoładowaniem pozwala na zmniejszenie mocy o 140 kW / 450 Nm, które są mniej muskularne niż liderzy segmentu.

Wykonuje pracę bez wysiłku, aby uzyskać potężne alternatywy.

Navara zdobywa punkty z tyłu dzięki siedmiobiegowej automatycznej skrzyni biegów, która płynnie zmienia biegi i wielu trybom jazdy, które dobrze sprawdzają się na zamkniętych i gruntowych drogach. Wyboiste opony w naszym PRO-4X były bardzo wytrzymałe na asfalcie, jednocześnie dając dodatkowy zakup poza zamkniętymi drogami.

Wyrok 3,5/5

Trwające zmiany sprawiają, że Navara jest dobrym wyborem, ale kosmetyczne poprawki tutaj nie zmieniają księgi zasad.

alternatywy

Ford Ranger Wildtrak, od 71 992 USD za przejazd

Zwycięzcą jest Class Standard, choć jest on zauważalnie droższy i planowana jest jego rychła wymiana.

Isuzu D-Max X-Terrain od 62 990 USD samochodem

D-Max jest teraz naszym głównym celem dzięki doskonałym funkcjom bezpieczeństwa i inteligentnej technologii, takiej jak bezprzewodowe kopiowanie smartfonów.

Mitsubishi Triton GSR od 59 490 USD z napędem

Triton to rozsądny wybór z większą ilością sprzętu za mniejsze pieniądze. Ale nie może dorównać wydajności lub ładowności głównych konkurentów.

Nissan Navra Pro 4X Vitals

Cena £: 62 290 $ na odjazd

silnik: 4-cylindrowy turbodiesel o pojemności 2,3 litra, 140 kW / 450 Nm

Usługa gwarancyjna: 5 lat / nieograniczony km 2971 przez 5 lat

READ  Emerging Markets- FX rozpoczyna tydzień pełną parą ze spółkami dolarowymi, węgierski forint pozostaje w tyle za rywalami z Europy Środkowo-Wschodniej

bezpieczeństwo: 7 poduszek powietrznych, automatyczne hamowanie awaryjne, ostrzeżenie o zjechaniu z pasa ruchu, ostrzeżenie o martwym polu, ostrzeżenie o ruchu poprzecznym z tyłu

pragnienie: 8,1 litra na 100 km

Holowanie samochodu: 3500 kg

dodatkowy: pełny rozmiar