Przecław News

Informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej w Wiadomościach Przecławia.

Rozwijanie ducha przedsiębiorczości w systemie edukacji

Rozwijanie ducha przedsiębiorczości w systemie edukacji

Umiejętności przedsiębiorcze lub przedsiębiorcze stopniowo trafiają do programów nauczania w całym kraju, dając uczniom możliwość lepszego zrozumienia potrzeb, a także poświęcenia czasu, ciężkiej pracy i zaangażowania w budowanie biznesu z pomysłem.

„Kiedy masz marzenie, musisz się go trzymać i nie pozwolić mu odejść”. Ten słynny cytat Carol Burnett to wers, który wyraźnie współbrzmi z moim światopoglądem. Myślę, że to jest dokładnie to uczucie, które drzemie w każdym przedsiębiorcy, który buduje swoje przedsięwzięcie. Jeśli chodzi o przedsiębiorczość, Indie niedawno trafiły na pierwsze strony gazet i zostały uhonorowane za wyprodukowanie 100. jednorożca lokalnie; Wielkie osiągnięcie i wielka inspiracja dla przedsiębiorców. Znak 100 nosorożców rozprzestrzenił ogromną pozytywność wśród społeczności przedsiębiorców i pomógł pobudzić wielu przedsiębiorców w Indiach, aby nigdy nie rezygnowali ze swoich marzeń, bez względu na to, jak trudna jest podróż.

Według National Investment Promotion and Facilitation Agency w 2022 r. Indie będą trzecim co do wielkości ekosystemem startupów na świecie, z ponad 69 000 startupami w 647 regionach. Widzę to jako zachęcający początek, ponieważ mamy nową generację błyskotliwych umysłów gotowych doprowadzić Indie do znaku 1000 jednorożców.

Duch przedsiębiorczości, który pomógł wyłonić się tym startupom, jest kluczowym czynnikiem pomagającym Indiom stać się ważnym graczem biznesowym w globalnej gospodarce. Przy wsparciu rządu indyjskiego, który wspiera przedsiębiorczość, musimy zjednoczyć się, aby zachęcać do przedsiębiorczego myślenia u źródła samego naszego systemu edukacji. Aby zachęcić studentów w naszym kraju, to marzenie jest wielkie, wielką mentalność należy pielęgnować od najmłodszych lat. To właśnie ten sposób myślenia umożliwia uczniom wyjście ze swoich stref komfortu, eksperymentowanie ze swoimi pomysłami i przekształcanie swoich marzeń w działania, aby móc zmienić światowy handel i gospodarkę.

Osadzenie kultury startupowej w systemie edukacji

READ  Restrukturyzacja Deloitte „rok w przygotowaniu”: australijski dyrektor generalny Adam Buick

Wprowadzenie wielu nowych narzędzi podobnych do uczenia się przez doświadczenie w szkołach, na uczelniach wyższych i uniwersytetach otworzyło przed uczniami nowe możliwości uczenia się i rozwijania nauki w inny sposób. W przeciwieństwie do tradycyjnych pomocy dydaktycznych, które skupiają się głównie na zapamiętywaniu przez uczniów tematu, a następnie zapominaniu tego, czego nauczyli się po egzaminach, nowoczesne technologie edukacyjne w erze Web 2.0, Przemysłu 4.0 i COP26 stopniowo dostosowują się, aby pomóc uczniom lepiej zrozumieć pojęcia i sytuacje z życia codziennego i więcej Kompetencji poprzez interaktywne uczenie się, uczenie się przez doświadczenie i częste kontakty z profesjonalistami z branży w zakresie nauczanych przedmiotów.

Umiejętności w zakresie przedsiębiorczości lub przedsiębiorczości stopniowo trafiają do programów nauczania w całym kraju, dając uczniom możliwość lepszego zrozumienia tego, czego to wymaga, wraz z zobowiązaniem do poświęcenia czasu, ciężkiej pracy i zaangażowania w budowanie biznesu na podstawie pomysłu. Jak to ujął Abraham Lincoln: „Najlepszym sposobem przewidywania przyszłości jest jej tworzenie”. My, jako edukatorzy, chcemy być pionierami przyszłości poprzez rozwijanie, zachęcanie i wykorzystywanie ducha przedsiębiorczości w naszych programach nauczania i systemie edukacyjnym, ponieważ ci przyszli przedsiębiorcy nie tylko będą tworzyć dla siebie wartość lub stwarzać możliwości zatrudnienia w skrócie termin, ale budowane przez nich biznesy będą przydatne do poprawy społeczeństwa. Ponadto zaletą kultywowania wiedzy przedsiębiorczej jest to, że pielęgnuje ona myślenie zorientowane na proces, wiarę w siebie i samodzielność.

Przedsiębiorczość to proces, w którym geniusze przekształcają pomysły w rzeczywistość. Instytucje prezentują ten temat w bardziej kreatywnym i satysfakcjonującym środowisku, w połączeniu z wysokiej jakości materiałami edukacyjnymi tworzonymi przez ekspertów z branży. Taka nauka w relacjach branżowo-akademickich jest kluczem do uwzględnienia spostrzeżeń i pomysłów, które mogą wydobyć kolejnego jednorożca, o którym mówimy. Nauczanie takich umiejętności w późniejszych latach szkolnych będzie również korzystne dla przyszłości naszej gospodarki, ale wymaga szeroko zakrojonego planowania programu nauczania, które równoważy teorię z doświadczeniami z życia wziętymi. W związku z tym wpajanie przedsiębiorczości do programów szkolnictwa wyższego i tworzenie środowiska sprzyjającego duchowi przedsiębiorczości należą do najważniejszych obowiązków instytucji szkolnictwa wyższego.

READ  Walka ze „zmęczeniem regulacyjnym” przeciwko Zielonemu Ładowi UE

Przedsiębiorczość w młodym wieku

Włączenie przedsiębiorczości do programu nauczania w młodym wieku daje uczniom możliwość zdobycia wiedzy i doskonalenia umiejętności i postaw, które wpływają na wyniki w nauce, a także pielęgnują ich przedsiębiorcze talenty. Wiedza ta pomaga im również identyfikować swoje zainteresowania, doskonalić swoje mocne strony i dawać poczucie profesjonalizmu, które umożliwia im lepsze zachowania społeczne. Uczniowie w szkole mogą nauczyć się sztuki handlu i umiejętności sprzedawania pomysłów, a także ogromnego zrozumienia zarządzania zespołem i uczenia się na błędach.

Edukacja jest niezbędna do rozwoju i postępu każdego narodu. Rozwój przedsiębiorczości i koncentracja na badaniach i rozwoju w celu osiągnięcia przełomu technologicznego mogą uczynić nas krajem konkurencyjnym w skali globalnej. Jest to paliwo, którego potrzebujemy do tworzenia większej liczby miejsc pracy i godnego wkładu we wzrost krajowy i gospodarczy.