Przecław News

Informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej w Wiadomościach Przecławia.

Samolot linii Qantas został przekierowany z Londynu do Singapuru, pozostawiając Australię na lotnisku Heathrow

Samolot linii Qantas został przekierowany z Londynu do Singapuru, pozostawiając Australię na lotnisku Heathrow

Pasażerowie na pokładzie samolotu linii Qantas z Londynu do Singapuru poczuli „ekstremalną wściekłość” po tym, jak zostali skierowani z powrotem na Heathrow i pozostawieni na co najmniej 24 godziny.

W piątek wieczorem GMT QF2 miał wylecieć z Heathrow na 13-godzinny, 20-minutowy lot bez międzylądowania na lotnisko Changi w Singapurze.

Jednak piloci zostali zmuszeni do zmiany kierunku lotu samolotu na około dwie godziny podczas lotu w pobliżu Węgier z powodu problemów technicznych, które należy rozumieć jako związane z systemem nawigacyjnym samolotu.

„Było powiadomienie od kapitana, że ​​wracamy do Londynu” – powiedział australijski pasażer na pokładzie news.com.au.

„Powiedział, że jest problem ze sprzętem nawigacyjnym (i wyjaśnił, że mamy) trzy urządzenia nawigacyjne na pokładzie, a dwa już się zepsuły.

„GPS nie działa w niektórych obszarach na Bliskim Wschodzie… więc (pilot powiedział): „Słuchaj, nie jestem zadowolony z kontynuacji, więc polecimy z powrotem do Londynu”.

Po przybyciu do Londynu mężczyzna z Sydney – który nie chciał ujawnić swojego nazwiska – wyjaśnił, że on i jego współpasażerowie zostali pozostawieni na ziemi przez dwie godziny, nie mogąc wydostać się z samolotu.

Zrozumiałe jest, że na lotnisku było niewielu pracowników, którzy pomagali z bagażem lub ochroną, ponieważ pasażerowie ostatecznie zostawili „przysięgę” na później.

„Od tego momentu nie było jasne, co robimy” – wyjaśnił pasażer.

Kiedy wszyscy podróżni dotarli na lotnisko, co zrozumiałe, zaczęli czekać w kółko na swój bagaż – tylko po to, by usłyszeć, że nie otrzymają swoich toreb.

Następnie powiedziano im, że mogą spędzić czas w hotelu, zanim wrócą na lotnisko na kolejny lot później tego ranka.

„Właśnie tam zaczęło się dla mnie rozpadać”, powiedział mężczyzna z Sydney, „jakby sprawiedliwe było to, że wszystko było chaotyczne i niewygodne, ale było to w środku nocy”.

READ  Chińska grupa Evergrande: przewodniczący Hui Ka Yan wykorzystuje własne bogactwo, aby uratować projekt

Pasażer przyjął ofertę Qantas, aby zostać w hotelu przez kilka godzin przed powrotem na lotnisko o godzinie 11:00 GMT po otrzymaniu wiadomości tekstowej, że jego lot został przełożony.

Ale kiedy poszedł się odprawić, zobaczył, że lot był opóźniony do 21:55 tej nocy.

Powiedział: „Polecono mi rozmowę z kierownikiem i nie otrzymałem pomocy… Nie było innej pomocy, nie dawali bonów na jedzenie ani nic innego”.

„Powiedziała„ jeśli możesz znaleźć własny hotel, po prostu zatrzymaj rachunki ”, więc wszystko było w porządku, to druga runda tego, co zrobić, gdy zostaniesz pozostawiony sam sobie”.

Starając się jak najlepiej wykorzystać złą sytuację, pasażer zarezerwował bilet do oglądania Niewykonalna misja w kinie, ale był tak zmęczony, że wyszedł wcześniej z kina i zapłacił 500 dolarów za spędzenie kilku dodatkowych godzin w nowym hotelu, żeby się trochę przespać i odświeżyć.

Do tego czasu minęło prawie 10 godzin, a on i jego towarzysze wciąż byli bez bagażu.

„Kiedy wróciłem na lotnisko na trzecią rundę, mieliśmy większe opóźnienie niż tam, a tłum zdecydowanie zaczynał pojawiać się przy każdej reklamie” – powiedział.

Pasażer twierdzi, że po tym, jak podróżni dowiedzieli się, że problem z jedzeniem i paliwem ponownie opóźni ich podróż, doszło do buczenia i nękania.

„Krzyczałeś„ wykonuj swoją królewską pracę ”, mentalność mafii zaczęła się pojawiać. Ile może być opóźnień dla ludzi, z którymi jesteś już tak długo?” Powiedział.

W końcu pasażerowie udali się z Londynu do Singapuru, zanim klient z Sydney mógł bez problemu wejść na pokład samolotu z Singapuru do Sydney. Do domu wrócił w poniedziałek rano.

Patrząc wstecz na to doświadczenie, mieszkaniec Sydney powiedział, że inni pasażerowie mieli złą passę, a niektóre rodziny zostały na lotnisku przez cały dzień opóźnienia.

READ  Mieszkaniec Melbourne, Nick Favetis, wypuścił swoją „oburzającą” markę cukierków Choclt w Woolworths

„Były osoby, które… spędziły w budynku ponad 24 godziny. Część osób miała dostęp do saloników, ale nie wszyscy wyraźnie siedzieli na ławkach i próbowali ładować telefony.”

„Byłem pod wrażeniem niektórych rodziców, którzy czekali ze swoimi dziećmi… ponieważ na zewnątrz wyglądali na najspokojniejszych”.

Inni pasażerowie przekazali gniew mężczyzny z Sydney, zapisując się na Twitterze, aby wyrazić swoją frustrację z powodu „szalonego”.

„Wciąż tu utknęliśmy. Po pierwszym całodniowym opóźnieniu dzisiejsza próba przeciągnęła się o godzinę z powodu braku jedzenia, a teraz po prostu zdali sobie sprawę, że zapomnieli zatankować samolot… Na terminalu panował chaos – powiedziała jedna osoba.

Inna osoba dodała, że ​​fakt, że wróciła na Heathrow, zamiast skierować się bliżej miejsca, w którym się znajdowała, pokazuje, że załoga nie miała obaw o swoje bezpieczeństwo na pokładzie.

Trzecia osoba napisała na Twitterze: „Pokój klienta jest tak wściekły, nerwowość rośnie. Najgorszy jest brak wsparcia i łączności Qantas na ziemi”.

Linie Qantas potwierdziły, że lot powrócił na Heathrow z powodu problemu mechanicznego, który musiał zostać sprawdzony przez inżynierów, a Londyn został wybrany jako preferowany ze względu na wsparcie techniczne dostępne na lotnisku.

Pasażerom zapewniono zakwaterowanie w hotelu lub zaoferowano odszkodowanie, jeśli zarezerwowali zakwaterowanie we własnym zakresie. Przyjmuje się, że linie lotnicze zwracają również koszty posiłków i uzasadnionych wydatków, takich jak transport na lotnisko iz powrotem.

A380 został sprawdzony przez inżynierów, zanim lot mógł wystartować następnego dnia.

Podczas gdy pasażer z Sydney zdaje sobie sprawę, że błędy się zdarzają, to „brak troski” ze strony personelu sprawił, że poczuł się „zły (jest) w ogóle”.

„Byliśmy pozbawieni snu i rozebrani przez trzy dni, zanim wróciliśmy (do Sydney) i wydawało się, że nikt się tym nie przejmuje ani nie próbuje nic z tym zrobić. To mnie niepokoi” – powiedział.

READ  Agencja Bezpieczeństwa Jądrowego ostrzega przed popularnym produktem anty-5G

„Byłem tak zdenerwowany, że to było tak, jakby nie było poziomu wsparcia”.

Qantas nie skomentował, dlaczego klienci odbierają bagaż po przylocie do Singapuru, ani nie odpowiedział na komentarze otrzymane od pasażerów.

Przeczytaj powiązane tematy:Qantas