Pasażerowie czekali niepokojący lot, gdy w ciągu kilku minut ich samolot gwałtownie opadł z powodu problemu z ciśnieniem.
Przerażeni pasażerowie krzyczeli podczas wyboistego lotu do Palmy w Hiszpanii. Ze względu na złe warunki pogodowe musiał wracać na lotnisko w Alicante
Rzecznik United Airlines powiedział, że lot 510 nigdy nie dotarł do Rzymu po tym, jak w Boeingu 777 wystąpił problem z ciśnieniem w kabinie, co zmusiło samolot do szybkiego lądowania, a pilot zawrócił samolot z 270 pasażerami i 14 członkami załogi. Poczta nowojorska.
Samolot wystartował z międzynarodowego lotniska Newark Liberty w New Jersey niedaleko Nowego Jorku o 20:37 i wylądował na lotnisku o 12:27 zamiast o planowanym czasie.
Według serwisu FlightAware służącego do śledzenia lotów, kierunek docelowy: międzynarodowy port lotniczy Rzym-Fiumicino.
Rzecznik United Airlines powiedział w oświadczeniu, że samolot wrócił do Newark „w celu zaradzenia możliwej utracie ciśnienia w kabinie”.
Rzecznik powiedział: „Lot wylądował bezpiecznie i nie doszło do utraty ciśnienia w kabinie”.
FAA stwierdziła również, że w samolocie wystąpiły „problemy z ciśnieniem”, co spowodowało zmianę kursu.
Jednak według danych FlightAware przed zmianą samolot opadł na wysokość około 7000 metrów w zaledwie 10 minut.
Zwykła prędkość opadania w przypadku wielu komercyjnych linii lotniczych wynosi 1500 stóp na minutę, ale 2000 stóp jest normalne i samoloty mogą obsługiwać większe i bardziej strome zniżania.
presja
Na dużych wysokościach ludzie mają trudności z oddychaniem. Zwykle jest to jednak zaleta w samolotach, ponieważ w kabinie panuje ciśnienie.
Jeśli jednak na dużej wysokości wystąpią problemy z ciśnieniem, może to spowodować utratę przytomności przez wszystkich na pokładzie. Zatem w przypadku problemu piloci schodzą tak szybko, jak jest to bezpieczne, na szerokość geograficzną, na której oddychanie jest łatwiejsze w przypadku naruszenia systemów ciśnieniowych.
United Airlines podały, że pasażerowie udający się do Włoch w końcu dotarli do celu, gdzie zostali przeniesieni innym samolotem.
Na początku tego roku odrzutowiec United 777 spadł z prędkością 8600 stóp na minutę po wystartowaniu z lotniska Maui na Hawajach w burzliwych warunkach.
Strome nurkowanie sprawiło, że dotarła na odległość 775 stóp (236 metrów) od oceanu, po czym winda została usunięta i kontynuowała podróż bez żadnych dalszych problemów.
To wydarzenie jest przedmiotem dochodzenia.
Dodatkowe raporty Benedicta Brocka.
Ta historia pojawiła się w Poczta nowojorska Jest powielana za zgodą.
„Całkowity miłośnik kawy. Miłośnik podróży. Muzyczny ninja. Bekonowy kujon. Beeraholik.”
More Stories
Tesla zredukowała swój zespół Superchargerów. Co to oznacza dla amerykańskiej sieci pojazdów elektrycznych?
Liderzy biznesu wzywają polski rząd, aby nie rezygnował z projektu „megalotniska”.
Unia Europejska może zbudowała Polskę – ale Brexit nie złamał Wielkiej Brytanii