Przecław News

Informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej w Wiadomościach Przecławia.

Sukces sprzedaży biura EST-Floattech w Hamburgu

Sukces sprzedaży biura EST-Floattech w Hamburgu

Holenderski projektant i producent akumulatorów morskich EST-Floattech otworzył dedykowane niemieckie biuro w Hamburgu w sierpniu 2021 r. Teraz, pracując z dwoma kierownikami sprzedaży i kierownikiem projektu technicznego, ta decyzja naprawdę się opłaca: zrównoważone, bezpieczne i niezawodne rozwiązania akumulatorowe są poszukiwane w w Europie jak iw Azji. Oprócz śródlądowych dróg wodnych i projektów rządowych, składane jest teraz pierwsze z kilku napływających zamówień na morskie statki wiatrowe.

trzymanie wiatru na morzu
Niecały rok po otwarciu hamburskie biuro holenderskiej firmy technologicznej EST-Floattech może świętować sukces: na początku czerwca 2022 r. klient z Azji Południowo-Wschodniej zamówił dostawę zestawu akumulatorów do morskiego statku wsparcia wiatrowego. „Oczywiście bardzo się cieszę, że założenie firmy w Hamburgu tak szybko się opłaca”, potwierdza Mark Mohlenbeck, Sales Account Manager. „Niedługo zostaną podpisane inne rozkazy”.

Niemcy, DACH, Polska, Dania, Włochy, Azja Południowo-Wschodnia
To zamówienie jest tylko jednym z przykładów tego, jak EST-Floattech ugruntowuje swoją pozycję na rynku. Od momentu założenia w 2009 roku w Holandii firma stale się rozwija i jest jednym z głównych dostawców systemów akumulatorów litowo-polimerowych. Liczba klientów i projektów znacznie wzrosła w ostatnich latach, dlatego „EST-Floattech GmbH” została założona w sierpniu 2021 roku. Pracujący w Wieży Kallmorgen, która znajduje się w bezpośrednim sąsiedztwie „HafenCity” w Hamburgu, Josefin Klindt oraz Marc Mühlenbeck (Sprzedaż) oraz Dyrektor ds. Projektów Technicznych Frank Gawehns mają swoje doświadczenie w tych projektach. Zespół dba o rynek niemieckojęzyczny, m.in. Obszar DACH. Rynki włoski, polski, duński i południowo-wschodniej Azji będą również obsługiwane z Hamburga, co pokazuje obecną dywersyfikację i wzrost zapotrzebowania na napędy hybrydowe i elektryczne. Wszystkie inne kraje obsługiwane są z holenderskiej centrali.

Mark Mohlenbeck, Josephine Klindt, Frank Gahoens

drużyna
Jako były pracownik spedycyjny z doświadczeniem w firmie spedycyjnej i jako wicedyrektor ds. sprzedaży producenta akumulatorów, Josephine Klindt może wnieść swoją wiedzę fachową: „Dzięki mojemu doświadczeniu w ekonomii morskiej i znajomości potencjalnych zastosowań technologii akumulatorów mogę osobiście wnieść swój wkład do wspierania transformacji energetycznej na morzu” – potwierdza Sales Account Manager . Jej kolega, Mark Mohlenbeck, czerpie z 20-letniego doświadczenia i wiedzy w branży offshore, w tym w budowie statków i dostawach statków offshore.

READ  Będę pamiętał pobyt w Indiach – mówi odchodzący polski ambasador

„Potencjał naszych zrównoważonych, bezpiecznych i niezawodnych rozwiązań akumulatorowych jest ogromny”, podkreśla Josefin Klindt. „W końcu ochrona środowiska i klimatu nabiera coraz większego znaczenia, wpływając zarówno na zapotrzebowanie na nowe technologie, a nawet na publiczny wizerunek firm, a przepisy środowiskowe są bardziej rygorystyczne niż kiedykolwiek”. Ponadto różnorodne opcje finansowania zrównoważonych systemów napędowych ze strony Unii Europejskiej, rządów federalnych i stanowych w Niemczech motywują armatorów do wyboru nowych budynków hybrydowych lub zeroemisyjnych.

projektowanie
Ponad 200 projektów EST-Floattech na całym świecie, w tym w Niemczech, obejmuje bezemisyjny prom obsługiwany przez SFK (Kiel), który działa od 2021 roku, oraz kilka rzecznych statków wycieczkowych obsługiwanych przez Viking. Klienci i załoga łodzi przeciwpożarowych „Drezno” i „Hamburg” floty hamburskiej są również zadowoleni z systemu akumulatorów firmy EST-Floattech po ponad 200 dniach eksploatacji. I wreszcie Elektra, pierwsze w historii śmigło napędzane wodorem, żeglujące w trybie wodorowo-elektrycznym lub całkowicie elektrycznym.

systemy akumulatorowe
Oprócz już zainstalowanego i szeroko stosowanego „Green Orca 1050”, zatwierdzonego przez DNV modułu akumulatorowego, który jest również kompatybilny z bazami BinSchUO i ES-TRIN, NMC High Power, High Power NMC i High Power LFP nowej serii OCTOPUS. Prawie gotowy do publikacji. W ścisłej współpracy z integratorami systemów, stoczniami, agencjami projektowymi i dostawcami silników, zespół jest zaangażowany w dalszy rozwój, zarówno w zakresie produkcji, jak i dzielenia się wiedzą, aby ułatwić realizację celu, jakim jest wysyłka o zerowej emisji.
Źródło: EST-Floattech