Przecław News

Informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej w Wiadomościach Przecławia.

Supercars ogłasza kolejne testy w tunelu aerodynamicznym

Supercars ogłasza kolejne testy w tunelu aerodynamicznym

Według artykułu na oficjalnej stronie mistrzostw: „Zaplanowano dodatkowy dzień testów w tunelu aerodynamicznym w celu poprawy estetyki modyfikacji wprowadzonych w Fordzie Mustangu”.

Akcja odbędzie się 12 stycznia w tym samym ośrodku Windshear, w którym w zeszłym miesiącu odbyły się trzy dni testowe.

Supercars twierdzi, że w tym czasie osiągnięto parytet, a dodatkowe działania „koncentrowały się wyłącznie na poprawie estetyki modyfikacji dokonanych w Fordzie Mustangu”.

Podczas poprzednich testów w tunelu aerodynamicznym Ford Mustang przeszedł zmiany w profilu splittera,

Zarówno Mustang, jak i Chevrolet Camaro wprowadziły zmiany w dolnej powierzchni splittera, aby „zmniejszyć czułość”.

Dyrektor generalny Supercars, Shane Howard, powiedział: „Wszystkim zespołom udostępniono kompleksowe raporty wraz ze szczegółowymi danymi z grudniowych testów, co podkreśla przejrzystość procesu rozwoju.

„Podczas gdy oba samochody pozostają w USA, oba zespoły weryfikacyjne uzgodniły decyzję o przeprowadzeniu dodatkowej kontroli w tunelu aerodynamicznym zaktualizowanego modelu Forda z wykorzystaniem uzgodnionych modyfikacji wprowadzonych po osiągnięciu parytetu aerodynamicznego podczas grudniowych testów”.

Supercars nie opublikowało jeszcze szczegółów dotyczących specyfikacji samochodu na rok 2024 (nadwozie).

Jednak opublikowane filmy z testów w tunelu aerodynamicznym pokazywały takie elementy, jak pylony skrzydłowe dodane do Mustanga.

Znawca Speedcafe wysunął teorię, że takie posunięcie może być próbą wywołania przyczepności, ponieważ mówiono, że Mustang jest z natury „bardziej śliski” ze względu na nieco mniejszą powierzchnię czołową.

Dlatego możliwe jest, że nosze staną się obszarem zainteresowania estetycznych aranżacji.

Od zakończenia grudniowych testów zarówno Mustang, jak i Camaro znajdują się w Parc Ferme, a cały sprzęt testowy zachowano do dalszej analizy i modyfikacji.

Obecnie jest przechowywany w ośrodku badawczo-rozwojowym NASCAR w pobliżu Windshear.

Supercars poinformowało, że „mniejsza grupa przedstawicieli” zespołów homologacyjnych Dick Johnson Racing dla Forda i Triple Eight Race Engineering dla Chevroleta i Supercars powróci do Stanów Zjednoczonych.