Przecław News

Informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej w Wiadomościach Przecławia.

Supermarkety obniżają ceny setek produktów

Supermarkety obniżają ceny setek produktów

Australijska specjalność Supermarket Sieci handlowe obniżyły ceny setek produktów, ponieważ trwa kryzys kosztów utrzymania.

Coles ogłosił, że obniży i zablokuje ceny ponad 300 nowych produktów od środy do 11 kwietnia, po weekendzie wielkanocnym.

Marki, w tym Kellogg’s, Kleenex, L’Oreal, Morning Fresh, Gillette, Uncle Toby’s, Four N’ Twenty, Arnott’s, Steggles, McCain, Carman’s i Cold Power, a także szereg produktów marki Coles, zostaną objęte blokadą. Cena £.

Coles przez miesiące zobowiązał się do nowego zamka cenowego. (GT)
Rejestracja tutaj Aby otrzymywać nasze codzienne biuletyny i powiadomienia o najświeższych wiadomościach, wysyłane bezpośrednio na Twoją skrzynkę odbiorczą.

Dyrektor generalny Coles Merchandising and Express, Leah Weckert, powiedziała, że ​​nowa blokada cen obejmowała dwa razy więcej artykułów niż w poprzednim sklepie supermarketu w zeszłym roku.

„Rozumiemy, że wiele australijskich rodzin odczuwa trudności po Bożym Narodzeniu, a obniżając i stabilizując ceny setek popularnych i niezbędnych artykułów, honorujemy nasze zobowiązanie do pomocy budżetom Australii w rozwoju” – powiedział Weckert.

Tymczasem Woolworths powiedział, że chociaż program zamrożenia cen zakończył się w 2022 r., ceny setek produktów są zaniżone.

„Ostatnio obniżyliśmy ceny ponad 300 letnich artykułów spożywczych w ramach naszej kampanii obniżania cen” – powiedział rzecznik firmy.

„Będziemy nadal analizować każdy wniosek o podwyżkę kosztów od naszych dostawców indywidualnie, współpracując, aby z wyczuciem zarządzać presją inflacyjną na poziomie rynkowym”.

Coles i Woolworths zobowiązali się do zablokowania cen na sześć miesięcy w połowie ubiegłego roku, a ceny artykułów spożywczych miały wzrosnąć po ich wygaśnięciu.

10 najdroższych miast do życia w 2022 roku

Coles powiedział, że ankieta przeprowadzona wśród ponad 7500 klientów wykazała, że ​​82 procent dokonuje zmian w swoich zakupach spożywczych, aby poradzić sobie z rosnącymi kosztami utrzymania.

Woolworths powiedział, że jest również zaangażowany w zaspokajanie potrzeb klientów w miarę trwania kryzysu związanego z kosztami utrzymania.