Jak ogłoszono w lutym br. ESPN, Disney Channel i NHL łączą siły, by przyciągnąć fanów do… „NHL Big City Greens Classic”, Pierwszy animowany mecz NHL na żywo, w którym wystąpi Washington Capitals kontra New York Rangers, 14 marca o 19:00 czasu wschodniego.
Alternatywna prezentacja gry Capitals-Rangers obejmie na żywo wolumetryczne animacje graczy i drużyn w czasie rzeczywistym, wzorowane na postaciach z Emmy Disney Branded Television® Wielokrotnie nagradzana komedia komediowa „Big City Greens”. ESPN+, Disney Channel, Disney XD i Disney+ będą oferować telewizję na żywo i animowaną, podczas gdy tradycyjne transmisje z gier będą dostępne w ESPN i ESPN+.
Oprócz animacji akcji gry na żywo w czasie rzeczywistym, ESPN Creative Studio współpracowało również z Silver Spoon przy tworzeniu animowanych wersji komentatorów ESPN nazywających grę, Kevina Weekesa i Drew Cartera. Weekes i Carter będą nosić kostiumy do przechwytywania ruchu, które pozwolą animatronikom na całe ciało w wielkim mieście naśladować ich ruchy. Utalentowany serial Chris Hutton (współtwórca/producent wykonawczy „Big City Greens” i głos Cricket) i Marieve Herington (głos Tilly) również wykorzystają technologię rozpoznawania twarzy, aby naśladować ich reakcje na grę. Ponadto stworzono kompletny pakiet graficzny do gry w dużym mieście.
przyjezdny ESPN w pierwszym rzędzie Aby uzyskać więcej informacji o ESPN Creative Studio
Pracuj, aby wesprzeć NHL Big City Greens Classic.
Pierwszy w swoim rodzaju program alternatywny będzie wykorzystywał dane dotyczące pozycji NHL Edge (śledzenie krążka i gracza) w celu odtworzenia akcji na lodzie podczas wyświetlania postaci „Big City Greens” jeżdżących na łyżwach wraz z animowanymi wersjami graczy NHL. Animacja zostanie wyprodukowana w czasie rzeczywistym we współpracy z ESPN Edge Innovation Center i NHL EDGE Innovation Partners Verizon, Beyond Sports i Silver Spoon.
Wtorek, 14 marca o 19:00 czasu wschodniego
Washington Capitals i New York Rangers
platforma(y) | rodzaj karmienia | talent |
ESPN+, Disney+, Disney Channel, Disney XD | Klasyczny program animowany NHL Big City Greens | Talent ESPN: Kevin Weeks, Drew Carter
Talent wielkomiejskich zielonych: Chrisa Huttona, Shane’a Huttona (twórcy/producenci wykonawczy)I I Maria Herrington (głos Tele) |
ESPN i ESPN+ | tradycyjny teleturniej | Graj grając: Steve’a Levy’ego
analityk: Marka Messiera Reporter: Emily Kapłan Studio: John Bokegros, Linda Cohn, Chris Chelios, Hilary Knight |
O „Big City Greens” Disney Branded Television
Wyprodukowany i wyprodukowany przez braci Chrisa i Shane’a Huttonów, komedio-komedia Big City Greens opowiada o 10-letnim Cricket Green, który przeprowadza się ze wsi do dużego miasta daleko i szeroko. Rodzina – starsza siostra Tilly, ojciec Bill i Gram Alice. Na serial ma wpływ dzieciństwo Huttona w małym wiejskim miasteczku St. John’s w stanie Michigan , z miejscami i postaciami inspirowanymi ich prawdziwymi członkami rodziny i mieszkańcami miasta oraz ich doświadczeniami po opuszczeniu wiejskich pól uprawnych, aby uczęszczać do college’u w dużych miastach. Materiały prasowe dostępne są pod adresem www.dgepress.com. Śledź Instagram i Twitter, aby uzyskać najnowsze informacje na temat #BigCityGreens.
O NHL
Założona w 1917 roku National Hockey League (NHL®) składa się z 32 klubów członkowskich. Każdy skład drużyny odzwierciedla międzynarodowy format ligowy z reprezentowanymi graczami z ponad 20 krajów, wszyscy walczący o najbardziej prestiżowe i historyczne trofeum w sporcie zawodowym – Puchar Stanleya. Każdego roku NHL bawi ponad 670 milionów fanów na arenie i za pośrednictwem swoich partnerów w ogólnokrajowej telewizji i radiu; Ponad 191 milionów obserwujących – konta ligi, drużyn i graczy łącznie – na Facebooku, Twitterze, Instagramie, Snapchacie, TikToku i YouTube; i ponad 100 milionów fanów online na NHL.com. Liga transmituje mecze w ponad 160 krajach i terytoriach za pośrednictwem posiadaczy praw, w tym ESPN, WBD Sports i NHL Network w Stanach Zjednoczonych; Sportsnet i TVA Sports w Kanadzie; Viaplay w krajach skandynawskich, krajach bałtyckich iw Polsce; YLE w Finlandii; Nova w Czechach i na Słowacji; Sky Sports i ProSieben w Niemczech; MySports w Szwajcarii; i CCTV5+ w Chinach; I docieraj do fanów na całym świecie dzięki grom dostępnym do transmisji strumieniowej w każdym kraju. Fani angażują się w cyfrowe zasoby League na urządzeniach mobilnych za pośrednictwem bezpłatnej aplikacji NHL®; na dziewięciu platformach społecznościowych; w SiriusXM NHL Network Radio™; oraz na stronie NHL.com, która jest dostępna w ośmiu językach i oferuje bezprecedensowy dostęp do statystyk zawodników i drużyn, a także każdego sezonu regularnego i wyników gier od początku ligi, zasilanych przez SAP. NHL Original Productions i NHL Studios produkują fascynujące oryginalne programy oferujące bezprecedensowy dostęp do graczy, trenerów oraz personelu ligowego i drużynowego do dystrybucji na platformach społecznościowych i cyfrowych NHL.
NHL angażuje się w budowanie zdrowych, tętniących życiem społeczności, wykorzystując sport hokejowy do celebrowania fanów każdej rasy, koloru skóry, religii, pochodzenia narodowego, tożsamości płciowej, wieku, orientacji seksualnej i statusu społeczno-ekonomicznego. Inicjatywa Hokej na lodzie NHL jest dla wszystkich™ promuje, że oficjalną polityką tego sportu jest integracja na lodzie, w szatniach, salach konferencyjnych i na trybunach. NHL zwiększa dostęp i możliwości gry w hokeja dla ludzi z różnych środowisk i umiejętności, promując bardziej integracyjne środowiska i rozwijając grę dzięki większej różnorodności uczestników. Do tej pory NHL zainwestowało ponad 100 milionów dolarów w młodzieżowe programy hokejowe i amatorskie, zobowiązując się do zainwestowania dodatkowych 5 milionów dolarów w programy różnorodności i integracji w ciągu następnego roku.
NHL i NHL Shield są zastrzeżonymi znakami towarowymi National Hockey League. Znaki drużyn NHL i NHL są własnością NHL i jej drużyn. © NHL 2023. Wszelkie prawa zastrzeżone.
– 30 –
Łączność:
ESPN+
ESPN
Telewizja Disneya
Sieci Disneya
Ambir.Ś[email protected]
NHL
Disneya +
[1] Źródło: NMR, 2022 (27.12.21-12.25.22), L+7, serial Disneya nr 1 wśród dzieci w wieku 6-11 lat według godzin oglądania; Na podstawie wyświetlania liniowego
„Miłośnik podróży. Miłośnik alkoholu. Przyjazny przedsiębiorca. Coffeeaholic. Wielokrotnie nagradzany pisarz.”
More Stories
David Fifita przejdzie operację, naderwany mięsień piersiowy, aktualizacje dotyczące kontuzji, aktualności, daty powrotu, Gold Coast Titans
Tucker West wygrywa ogromny konkurs powitalny | Wiadomości, sport, praca
Dlaczego Australijczycy uwielbiają oprogramowanie do jazdy na rowerze stacjonarnym Zwift?