Przecław News

Informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej w Wiadomościach Przecławia.

The Puck Drops w pierwszym w historii turnieju NHL Big City Greens Classic 14 marca

The Puck Drops w pierwszym w historii turnieju NHL Big City Greens Classic 14 marca

Jak ogłoszono w lutym br. ESPN, Disney Channel i NHL łączą siły, by przyciągnąć fanów do… „NHL Big City Greens Classic”, Pierwszy animowany mecz NHL na żywo, w którym wystąpi Washington Capitals kontra New York Rangers, 14 marca o 19:00 czasu wschodniego.

Alternatywna prezentacja gry Capitals-Rangers obejmie na żywo wolumetryczne animacje graczy i drużyn w czasie rzeczywistym, wzorowane na postaciach z Emmy Disney Branded Television® Wielokrotnie nagradzana komedia komediowa „Big City Greens”. ESPN+, Disney Channel, Disney XD i Disney+ będą oferować telewizję na żywo i animowaną, podczas gdy tradycyjne transmisje z gier będą dostępne w ESPN i ESPN+.

Oprócz animacji akcji gry na żywo w czasie rzeczywistym, ESPN Creative Studio współpracowało również z Silver Spoon przy tworzeniu animowanych wersji komentatorów ESPN nazywających grę, Kevina Weekesa i Drew Cartera. Weekes i Carter będą nosić kostiumy do przechwytywania ruchu, które pozwolą animatronikom na całe ciało w wielkim mieście naśladować ich ruchy. Utalentowany serial Chris Hutton (współtwórca/producent wykonawczy „Big City Greens” i głos Cricket) i Marieve Herington (głos Tilly) również wykorzystają technologię rozpoznawania twarzy, aby naśladować ich reakcje na grę. Ponadto stworzono kompletny pakiet graficzny do gry w dużym mieście.

przyjezdny ESPN w pierwszym rzędzie Aby uzyskać więcej informacji o ESPN Creative Studio

Pracuj, aby wesprzeć NHL Big City Greens Classic.

Pierwszy w swoim rodzaju program alternatywny będzie wykorzystywał dane dotyczące pozycji NHL Edge (śledzenie krążka i gracza) w celu odtworzenia akcji na lodzie podczas wyświetlania postaci „Big City Greens” jeżdżących na łyżwach wraz z animowanymi wersjami graczy NHL. Animacja zostanie wyprodukowana w czasie rzeczywistym we współpracy z ESPN Edge Innovation Center i NHL EDGE Innovation Partners Verizon, Beyond Sports i Silver Spoon.

Wtorek, 14 marca o 19:00 czasu wschodniego

Washington Capitals i New York Rangers

READ  Odpowiednie podejście: jak VR pomoże piłce ręcznej na mistrzostwach Danii/Norwegii/Szwecji 2023
platforma(y) rodzaj karmienia talent
ESPN+, Disney+, Disney Channel, Disney XD Klasyczny program animowany NHL Big City Greens

Talent ESPN: Kevin Weeks, Drew Carter

Talent wielkomiejskich zielonych: Chrisa Huttona, Shane’a Huttona (twórcy/producenci wykonawczy)I I Maria Herrington (głos Tele)

ESPN i ESPN+ tradycyjny teleturniej Graj grając: Steve’a Levy’ego

analityk: Marka Messiera

Reporter: Emily Kapłan

Studio: John Bokegros, Linda Cohn, Chris Chelios, Hilary Knight

O „Big City Greens” Disney Branded Television

Wyprodukowany i wyprodukowany przez braci Chrisa i Shane’a Huttonów, komedio-komedia Big City Greens opowiada o 10-letnim Cricket Green, który przeprowadza się ze wsi do dużego miasta daleko i szeroko. Rodzina – starsza siostra Tilly, ojciec Bill i Gram Alice. Na serial ma wpływ dzieciństwo Huttona w małym wiejskim miasteczku St. John’s w stanie Michigan , z miejscami i postaciami inspirowanymi ich prawdziwymi członkami rodziny i mieszkańcami miasta oraz ich doświadczeniami po opuszczeniu wiejskich pól uprawnych, aby uczęszczać do college’u w dużych miastach. Materiały prasowe dostępne są pod adresem www.dgepress.com. Śledź Instagram i Twitter, aby uzyskać najnowsze informacje na temat #BigCityGreens.

O NHL

Założona w 1917 roku National Hockey League (NHL®) składa się z 32 klubów członkowskich. Każdy skład drużyny odzwierciedla międzynarodowy format ligowy z reprezentowanymi graczami z ponad 20 krajów, wszyscy walczący o najbardziej prestiżowe i historyczne trofeum w sporcie zawodowym – Puchar Stanleya. Każdego roku NHL bawi ponad 670 milionów fanów na arenie i za pośrednictwem swoich partnerów w ogólnokrajowej telewizji i radiu; Ponad 191 milionów obserwujących – konta ligi, drużyn i graczy łącznie – na Facebooku, Twitterze, Instagramie, Snapchacie, TikToku i YouTube; i ponad 100 milionów fanów online na NHL.com. Liga transmituje mecze w ponad 160 krajach i terytoriach za pośrednictwem posiadaczy praw, w tym ESPN, WBD Sports i NHL Network w Stanach Zjednoczonych; Sportsnet i TVA Sports w Kanadzie; Viaplay w krajach skandynawskich, krajach bałtyckich iw Polsce; YLE w Finlandii; Nova w Czechach i na Słowacji; Sky Sports i ProSieben w Niemczech; MySports w Szwajcarii; i CCTV5+ w Chinach; I docieraj do fanów na całym świecie dzięki grom dostępnym do transmisji strumieniowej w każdym kraju. Fani angażują się w cyfrowe zasoby League na urządzeniach mobilnych za pośrednictwem bezpłatnej aplikacji NHL®; na dziewięciu platformach społecznościowych; w SiriusXM NHL Network Radio™; oraz na stronie NHL.com, która jest dostępna w ośmiu językach i oferuje bezprecedensowy dostęp do statystyk zawodników i drużyn, a także każdego sezonu regularnego i wyników gier od początku ligi, zasilanych przez SAP. NHL Original Productions i NHL Studios produkują fascynujące oryginalne programy oferujące bezprecedensowy dostęp do graczy, trenerów oraz personelu ligowego i drużynowego do dystrybucji na platformach społecznościowych i cyfrowych NHL.

READ  Sydney Dragway: Urazy po kuli ognia samochodu podczas wyścigu Hood Road

NHL angażuje się w budowanie zdrowych, tętniących życiem społeczności, wykorzystując sport hokejowy do celebrowania fanów każdej rasy, koloru skóry, religii, pochodzenia narodowego, tożsamości płciowej, wieku, orientacji seksualnej i statusu społeczno-ekonomicznego. Inicjatywa Hokej na lodzie NHL jest dla wszystkich™ promuje, że oficjalną polityką tego sportu jest integracja na lodzie, w szatniach, salach konferencyjnych i na trybunach. NHL zwiększa dostęp i możliwości gry w hokeja dla ludzi z różnych środowisk i umiejętności, promując bardziej integracyjne środowiska i rozwijając grę dzięki większej różnorodności uczestników. Do tej pory NHL zainwestowało ponad 100 milionów dolarów w młodzieżowe programy hokejowe i amatorskie, zobowiązując się do zainwestowania dodatkowych 5 milionów dolarów w programy różnorodności i integracji w ciągu następnego roku.

NHL i NHL Shield są zastrzeżonymi znakami towarowymi National Hockey League. Znaki drużyn NHL i NHL są własnością NHL i jej drużyn. © NHL 2023. Wszelkie prawa zastrzeżone.

– 30 –

Łączność:

ESPN+

[email protected]

ESPN

[email protected]

Telewizja Disneya

[email protected]

Sieci Disneya

Ambir.Ś[email protected]

NHL

[email protected]

Disneya +

[email protected]

[1] Źródło: NMR, 2022 (27.12.21-12.25.22), L+7, serial Disneya nr 1 wśród dzieci w wieku 6-11 lat według godzin oglądania; Na podstawie wyświetlania liniowego