Przecław News

Informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej w Wiadomościach Przecławia.

Virgin Ponders Velocity VIP dla osób często podróżujących „Super Platinum”

Czy Virgin Australia może przekształcić program tylko dla zaproszonych na wyższy poziom niż poziom Platinum dla najczęściej używanych pasażerów linii lotniczej?

Wydaje się, że jest to rozważana opcja, jak wskazuje CEO Jane Hardlica, w ciągłej refleksji nad rolą programu Elite.

Ten ruch spowoduje otwarcie poziomu Velocity VIP – oficjalnej nazwy Klubu – dla członków Velocity, którzy regularnie zdobywają ekwiwalent statusu Platinum wielokrotnie, jako odpowiednik statusu Qantas Platinum 1.

Standardowo użytkownicy Virgin zbierają obecnie 1000 punktów kredytowych w ciągu 12 miesięcy, aby uzyskać dostęp do Velocity Platinum.

Dla porównania, oprócz limitu kredytowego statusu wynoszącego 1200 Qantas Platinum, lot nadal osiągał 3600 piwnic dla członków posiadających status kredytowy Platinum One – co wiąże się z dodatkowymi korzyściami i znacznie wyższym poziomem usług, gdy loty są zakłócone.

To sprawia, że ​​Virgin nie ma możliwości rozpoznania i nagrodzenia swoich najbardziej lojalnych i aktywnych podróżników – i pozostawia tych podróżników bez żadnej zachęty do tego. trzymać Podróżując z Dziewicą, zamiast zabierać interesy do Qantas, aby mieć pewność, że dostaną również platynowy materac z latającym kangurem.

Dyrektor generalny Virgin Australia, Jayne Hrdlicka.

Dyrektor generalny Virgin Australia, Jayne Hrdlicka.

Mówić do Podróżnik wykonawczy Na marginesie uruchomienia programu w zeszłym tygodniu Współpraca pomiędzy Velocity i 7-Eleven„Pracujemy nad tym, aby zaprojektować nasz program VIP już teraz i ujawnimy go, ponieważ mamy pewność, co dokładnie będzie zawierał” – powiedział Hardlika.

Czy w nowej zorientowanej na wartość Virgin Australia 2.0 – linii lotniczej, która stawia na środku rynku, a nie w górnym końcu miasta – było miejsce na elitarny program dostępny tylko dla zaproszonych, taki jak The Club?

„Nad tym teraz pracujemy” – powiedział Hardlika. „Mamy wielu VIP-ów, którzy podróżują z nami każdego dnia i chcemy mieć pewność, że za każdym razem, gdy z nami podróżują, będą mieli wyjątkowe doświadczenia”.

READ  Pracownik Bunnings pozostawia użytkowników TikTok oszołomionych po ujawnieniu odręcznych znaków

Zapytany, czy VIP Velocity może zostać otwarty dla „bardzo często podróżujących”, którzy kilkakrotnie osiągają status Velocity Platinum, podobnie jak w przypadku Qantas Platinum One, Hrdlicka odpowiedział: „Jest wiele różnych sposobów, o których można pomyśleć program VIP. „Badamy wszystkie opcje, aby znaleźć to, co najlepsze dla naszych gości”.

W ramach tego modelu osoby często podróżujące powyżej poziomu platynowego mogą cieszyć się dostępem do salonów klubu przed lotem.

Los klubu

Salony Virgin’s The Club, zlokalizowane w Sydney, Melbourne, Brisbane, Canberze i Perth, pozostały w dużej mierze zamknięte od czasu uderzenia COVID-19 w marcu 2020 r., Chociaż Qantas ponownie otworzył wszystkie konkurencyjne salony przewodniczących.

w luty, Hrdlicka napisał do szacowanej na 4000 członków klubu, próbując zapewnić ich, że „bez względu na to, co stanie się z salonami klubu, będziemy utrzymywać program VIP z usługami, które znasz i kochałeś w przeszłości”.

Virgin Club to raj dla dużych obiektów dla firm i liderów branży. Źródło: Dostarczone

Virgin’s The Club to przystań dla dużych przedsiębiorstw dla firm i liderów branży.
Źródło: Dostawca

Nie jest przesadą, aby zobaczyć, jak te korzyści można rozszerzyć o Vel Yellow Platinum, która może uzyskać od 2000 do 3000 punktów kredytowych w ciągu roku, chociaż byłoby to jeszcze większym wyzwaniem, ponieważ Virgin nie lata już do Los Angeles czy Azja jeszcze. Porzucił Boeingi 777 i Airbus A330 dalekiego zasięgu A zatrudnianie lokalnych linii lotniczych tylko z Kilka zamorskich destynacji jest krótkodystansowych.

John Burgetti, były dyrektor generalny Virgin Australia, stworzył The Club, aby konkurować z Qantas Chief’s Lounge, z członkostwami zarezerwowanymi dla najcenniejszych podróżnych linii lotniczych: w tym polityków, ważnych urzędników państwowych, liderów biznesu, znakomitych celebrytów i osób z wystarczający wpływ. Zgodnie z polityką firmy dotyczącą podróży, aby kierować główne rezerwacje do Virgin i jej partnerów.

Podróżnik wykonawczy Zdaje sobie sprawę, że jeden z modeli branych pod uwagę w klubie może być mierzony według przychodów z rezerwacji, które można by przypisać temu członkowi – wyraźne skupienie się na wynikach finansowych, które byłyby zgodne z nowym właścicielem Virgin, amerykańską firmą private equity Bain Capital.

READ  Nowy cel UE, jakim jest zmniejszenie emisji dwutlenku węgla o co najmniej 55%, rozczarował ekspertów | Emisja gazów cieplarnianych

Jak myślisz: Czy Velocity potrzebuje poziomu wyższego niż poziom Platinum i czy ten poziom powinien być taki sam jak poziom VIP Velocity, który mają członkowie Klubu?

David

David Flynn jest redaktorem magazynu Executive Traveler i trochę tragicznie jest podróżować ze słabością do dobrej kawy, zakupów i liczi martini.