Przecław News

Informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej w Wiadomościach Przecławia.

Wirusowy TikTok brytyjskiej kobiety jeszcze nie poinformował o odwołaniu wycieczki On The Beach

Kobieta opowiada o swoim przerażającym doświadczeniu po przybyciu na lotnisko i odkrywa, że ​​jej lot został odwołany pięć miesięcy temu.

Brytyjka trzymająca rączkę „Paris Hilton” TIK Tok W serii wirusowych klipów wyjaśniła, że ​​w październiku ubiegłego roku zarezerwowała pakiet wakacyjny za pośrednictwem internetowego biura podróży On The Beach z siedzibą w Wielkiej Brytanii.

Kosztuje łącznie 4500 dolarów i obejmuje przeloty, zakwaterowanie i transport.

Ona i jej partner mieli wylecieć z lotniska w Bristolu o 6 rano w dniu 4 maja do Salonik w Grecji, tanimi liniami lotniczymi Jet 2.

„Wszystko było w porządku aż do dnia przed świętem” – powiedziała w wirusowym klipie.

„Zarezerwowaliśmy hotel na noc w Bristolu, ponieważ lecieliśmy o 6 rano następnego ranka [the airport] Jakieś dwie godziny drogi od nas.”

„Przyjechaliśmy do hotelu o 21:00 poprzedniego wieczoru i zdecydowaliśmy się zameldować online” – powiedziała.

Po trudności ze znalezieniem numeru lotu w Internecie kobieta i jej partner postanowili udać się na lotnisko, gdzie wyjaśniła sytuację pracownikowi Jet2.

Powiedziano jej jednak, że „to nie istnieje”.

„[The woman] Powiedzieli, że nie latają do Salonik i nie ma lotu jutro o 6 rano. Jestem nerwowym pilotem tak jak on, absolutnie go nienawidzę, więc usłyszenie tego wywołało we mnie największy niepokój w moim życiu.

Paris powiedział, że pracownik powiedział jej, że lot został odwołany w grudniu, pięć miesięcy przed planowanym startem.

Nie powiedziano nam o niczym z tego. Otrzymaliśmy e-mail z prośbą o wypełnienie formularza na naszą podróż dwa dni temu.”

Zadzwoniła również do hotelu w Salonikach, aby trzykrotnie sprawdzić, czy nadal jest zarezerwowany, i na szczęście powiedziano jej, że spodziewają się jej i jej partnera.

Kobieta powiedziała, że ​​skoro wakacje były zarezerwowane i zaplanowane od miesięcy, a ona wzięła wolne od pracy, ona i jej chłopak postanowili zarezerwować kolejny lot i ruszyć w dalszą podróż.

READ  Rachunki Australijczyków za energię rosną, a ceny hurtowe podwoją się

Jedyną dostępną opcją był lot w tym samym czasie, ale z Londynu Gatwick – trzy godziny z Bristolu.

Nowy lot kosztował 517 funtów (900 AU) plus paliwo i parking – „a hotel się zmarnował, bo nawet tam nie zostaliśmy”.

Przybyli do Gatwick o 2.30 rano, a zanim para w końcu dotarła do Grecji, „nie spali przez 30 godzin”.

„Nie mogliśmy nawet pojąć, że jesteśmy na wakacjach ani być podekscytowani, ponieważ nawet z nią nie byliśmy” – powiedziała.

„Spędziliśmy całe wakacje, próbując nadrobić brakujący sen”.

Kobieta wysłała wiadomość e-mail do On The Beach w sprawie problemu i twierdziła, że ​​otrzymała odpowiedź dopiero pięć tygodni później.

„Jedyną wymówką, jaką musieli nam dać, było to, że wystąpił błąd i wygląda na to, że próbowali nam zwrócić pieniądze, ale tak się nie stało”.

Udostępniła zrzut ekranu przedstawiający wszystkie dodatkowe wydatki związane z problemem, w tym 260 AUD za parkowanie na lotnisku Gatwick i 104 AUD na benzynę za łącznie 11 godzin jazdy.

Ogólnie podróż kosztowała ich prawie dwa razy więcej niż pierwotna cena.

„Wszystko, co byli gotowi oddać, to 800 funtów (1400 USD), co stanowi różnicę w lotach, parkingach i transferach” – powiedziała.

„Nie chodzi tyle o pieniądze, ile o to, że zaoferowali nam coś w zamian. To fakt, że czujemy się całkowicie oszukani w te wakacje itp. [was] Prawie zniszczony.”

Powiedziała, że ​​wakacje mają być zabawne i interesujące, ale dla niej zostały one skażone jej przerażającym doświadczeniem, dodając, że oczekuje bardziej życzliwej reakcji ze strony firmy.

„Znam ludzi, którzy mają wspaniałe doświadczenia [with the company] Ale to z mojego doświadczenia i tego, co mi się przydarzyło”.

Powiedziała, że ​​rozumie, że doszło do pomyłek, ale firma miała pięć miesięcy na poinformowanie jej o tym.

READ  Polski BKN Orleen inwestuje 1,87 miliarda dolarów w niskoemisyjny, bezemisyjny wodór

„Nie mam wolnej gotówki, mój partner miał. Musiałbym wrócić do domu i nie mogło być kolejnego tygodnia, żebym mógł wziąć te wakacje”.

„Chcę, aby pociągnięto ich do odpowiedzialności. Powiedzieli, że to błąd, a to nie wystarczy. „

W sekcji komentarzy na swoim wirusowym TikTok firma napisała: „Masz rację, to brzmi jak okropne doświadczenie i nie mogę się powstrzymać od przeprosin!”

Ale podróżny odpowiedział: „Przepraszanie go nie zlikwiduje”.

„Zamierzamy posunąć się jeszcze dalej”, aż poczujemy, że zostaliśmy w pełni wynagrodzeni i już nigdy nikomu tego nie zrobisz. „

Udostępniła również zrzut ekranu e-maila, który otrzymała od firmy z przeprosinami za sprawę.

Brzmiał: „Dziękujemy za skontaktowanie się z nami w sprawie ostatnich wakacji. Opinie, dobre lub złe, są dla nas bardzo ważne.

„Rozumiemy również, że planowanie wakacji zajmuje dużo czasu i wysiłku, więc naturalnie chcemy, aby wszystko przebiegało jak najsprawniej. Dlatego bardzo przykro mi zauważyć Twoje obawy dotyczące usługi On the Beach.

„Rozumiem, że z powodu błędu systemowego po przybyciu na lotnisko linia lotnicza nie miała dla Ciebie rezerwacji. Przykro nam z tego powodu i zorganizowaliśmy zwrot kosztów lotu, czyli koszt pierwotnego lotu plus różnica za nowy lot. Przykro nam, że Cię rozczarowaliśmy, ale nie zwrócimy kosztów za wybrany hotel w Bristolu I brak parkingu w tej lokalizacji.”

Paris powiedziała, że ​​znalazła odpowiedź pozbawioną empatii, dodając: „Nawet nie wiem, jak to się dzieje. Robię się coraz bardziej zła za każdym razem, gdy na nią patrzę!”

Powiedziała, że ​​nie otrzymała jeszcze odszkodowania i przestrzegła widzów przed lotami, zakwaterowaniem i transferami potrójnymi, jeśli dokonują rezerwacji u agentów online.

„Nie chciałem, aby ktoś przechodził przez to samo. Jeśli to dotrze do jak największej liczby osób, które zarezerwowały wakacje za pośrednictwem tych firm, wszystko, o co mogę cię poprosić, to wziąć to w swoje ręce”.

READ  Indonezja wprowadza całkowity zakaz eksportu oleju palmowego

„Zadzwoń do linii lotniczej, upewnij się, że lot tam jest, zadzwoń do hotelu i upewnij się, że nadal masz hotel”.

Przeczytaj powiązane tematy:TIK Tok