Przecław News

Informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej w Wiadomościach Przecławia.

Wyciekł projekt Mahindra XUV e8

Wyciekł projekt Mahindra XUV e8


Projekt, który wyciekł, wygląda podobnie do konceptu pokazanego w 2022 roku.

To już jest znane Mahindra Działa na elektrycznej pochodnej SUV-a XUV700 – To samo było podglądane w Format koncepcyjny, taki jak XUV.e8 W sierpniu ubiegłego roku. Teraz patent na projekt, który wyciekł, zapowiedział projekt XUV.e8 ze specyfikacją produkcyjną, sugerując, że nie odbiega on zbytnio od koncepcji. Przyjrzyjmy się bliżej.

Mahindra XUV.e8: Co ujawnia patent na projekt?
Zdjęcie patentowe, które wyciekło, ujawnia, że ​​prawie wszystkie panele nadwozia w specyfikacji produkcyjnej XUV.e8 będą identyczne z tymi z koncepcji, a zatem bardzo podobne do obecnego XUV700. Jedyne, czego brakuje w koncepcji, to skomplikowane malowanie.

To, co będzie wyjątkowe w tym pojeździe elektrycznym, to całkowicie nowy przód z pasem świetlnym LED o pełnej szerokości, który zakrywa przód samochodu, a także opada pionowo do zderzaka. Jak to jest typowe dla samochodów elektrycznych, będzie miał całkowicie zamkniętą osłonę chłodnicy, z nowymi trójkątnymi reflektorami osadzonymi w samym zderzaku. Z profilu jest całkiem podobny do XUV700 z gładkimi klamkami, podobnymi liniami charakteru i podobną szklarnią, choć otrzyma nowe koła aerodynamiczne. I chociaż tył nie jest tutaj widoczny, koncepcyjny XUV.e8 miał stylistykę standardowego XUV700 i jako taki można się spodziewać również po modelu produkcyjnym.

Na tym zdjęciu widoczny jest również mosiężny akcent na przedniej szybie, obramowaniach reflektorów, wstawkach zderzaka i oczywiście logo Mahindra z podwójnym daszkiem. Mosiężna cecha będzie elementem definiującym nadchodzące pojazdy elektryczne Mahindry, podobnie jak w przypadku samochodów już na sprzedaż XUV400.

Ten patentowy obraz wskazuje również, że reszta nadchodzących pojazdów elektrycznych producenta – XUV.e9 i Zakres BE – nie będzie zbyt daleko od ich odpowiednich koncepcji. Właściwie to my też jesteśmy Zaobserwowano w BE.05 Kiedy ostatnio Spy był po raz pierwszy testowany na naszych drogach.

READ  Australijskie akcje odbiły; Gubernator RBA ostrzega przed wyższymi stopami procentowymi; Westpac 750 milionów dolarów Poziom 1; Dystrybucja Stockland 14,6; Holendrzy ponownie otwierają drzwi do energetyki węglowej; Odbicie oleju jest silniejsze.

Mahindra XUV.e8: Co jeszcze wiemy?
Chociaż XUV.e8 jest koncepcyjnie bardzo podobny do XUV700 z podobnym profilem i trzema rzędami siedzeń, będzie oparty na urodzonym w Mahindrze elektryku. Platforma deskorolkowa INGLO. XUV.e8 ma 4740 mm długości, 1900 mm szerokości i 1760 mm wysokości, a jego rozstaw osi wynosi 2762 mm. Oznacza to, że będzie o 45 mm dłuższy, 10 mm szerszy i 5 mm dłuższy niż XUV700, a rozstaw osi będzie tylko o 7 mm większy.

Mahindra wcześniej potwierdził, że XUV.e8 będzie wyposażony w napęd na wszystkie koła i że akumulator będzie miał do 80 kWh. Moc wyjściowa będzie wynosić od 230 do 350 KM. XUV.e8 będzie pierwszym z nadchodzących pojazdów elektrycznych Mahindry, które wejdą do produkcji i trafią na rynek do grudnia 2024 roku.