Przecław News

Informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej w Wiadomościach Przecławia.

Zdezorientowany mężczyzna dostaje koncesję na Hilton Burger

Zdezorientowany mężczyzna dostaje koncesję na Hilton Burger

Czy jest coś bardziej niepokojącego niż prośba o podpisanie oświadczenia przed zjedzeniem hamburgera? Cóż, amerykański podróżnik sobie z tym poradził.

Wiele lotów do Bristolu zostało przekierowanych, opóźnionych lub odwołanych z powodu sztormu Isha, który miał miejsce w niedzielę 21 stycznia.

W zeszłym tygodniu amerykański gość w Toronto zszokował setki użytkowników Reddita, kiedy powiedział, że poproszono go o podpisanie oświadczenia o zrzeczeniu się prawa, gdy zamawiał średnio ugotowanego hamburgera w restauracji hotelu Hilton.

„Poprosiłem o burgera, a kelner przyjął go bez żadnych pytań i komentarzy” – napisał w poście zatytułowanym „Burger z Toronto przyszedł z formularzem wydania”.

„Przyniosła to i wyglądało świetnie! Kiedy wziąłem pierwszy kęs, przyniosła mi formularz zwolnienia i powiedziała, że ​​zawsze robimy dobrze wysmażone nasze burgery, ale skoro wolisz, żeby były średnie… musisz to podpisać.”

W przypadku „średniego” zamówienia specjalnego kelner poinformował mężczyznę, że jedyna opcja z burgerem jest dobrze przygotowana i poprosił o podpisanie formularza – głosi plakat.

W formularzu wskazano, że zwalnia on restaurację hotelową z wszelkich roszczeń odszkodowawczych związanych z chorobami przenoszonymi drogą pokarmową wywołanymi średnio wysmażonym burgerem.

Podróżny zastanawiał się, czy kelner powinien był o czymś wcześniej wspomnieć i czy jest to powszechna praktyka w Kanadzie.

Amerykański gość odwiedzający Toronto został poproszony o podpisanie oświadczenia o zrzeczeniu się prawa, gdy zamawiał średnio wysmażonego hamburgera w restauracji hotelu Hilton. Obraz: Reddit

„Starałem się być miły, więc zapłaciłem i wyszedłem, ale nie mogłem zjeść burgera” – napisał.

„Jak możesz podpisać taki formularz i nadal go zjeść?”

Wielu z 600 komentatorów było zszokowanych, gdy dowiedziało się o zrzeczeniu się prawa.

Niektórzy byli zaskoczeni, że mężczyźnie udało się zamówić burgera średniej wielkości.

„Burgery są zazwyczaj gotowane do momentu, aż będą dobrze wysmażone, ponieważ mięso mielone jest zazwyczaj bardziej narażone na zanieczyszczenie” – napisał jeden z nich.

READ  Era nowych Niemiec kanclerza Schulza - Monash Lens

„Nigdy nie widziałem restauracji, która faktycznie oferowałaby zwolnienie, a kelner z pewnością powinien był o tym wspomnieć przed wyjściem z zamówieniem”.

Inny powiedział: „Jestem zszokowany, że w ogóle dali ci średniego burgera”.

Post zwrócił uwagę australijskiego prawnika Jahana Kalantara, który opisał go w mediach społecznościowych jako „najdziwniejszą rzecz, jaką kiedykolwiek widziałem”.

Dodał: „Wykracza to tak daleko poza normalną praktykę, że zdumiewa mnie i wprawia w zakłopotanie fakt, że ktokolwiek mógłby pomyśleć, że to dobry pomysł, mimo że w wielu przypadkach nie można polegać na zrzeczeniu się prawa, aby zapobiec zaniedbaniom.

„To po prostu okropny marketing; Wyobraziłam sobie siebie mówiącą światu: „Jestem tak niepewna, czy jestem w stanie zrobić w mojej pracy coś tak podstawowego, jak gotowanie podstawowego posiłku, że chcę, żebyś wziął na siebie odpowiedzialność za to, jak słaba jestem w swojej pracy” – to niewiarygodne.

„Boże, dopomóż nam, jeśli to jest przyszłość, bo jeśli nie możesz nawet zamówić posiłku bez konieczności podpisania zrzeczenia się, to nadal jesteśmy w strefie mroku”.

Według Przewodnika po bezpieczeństwie żywności Ontario mięso mielone należy gotować w temperaturze 71°C przez co najmniej 15 sekund, aby zmniejszyć ryzyko przeżycia bakterii.

„Kiedy mięso jest mielone, bakterie znajdujące się na jego powierzchni mieszają się z mięsem”.

„Aby mieć pewność, że wszystkie bakterie zostaną zabite, mięso musi być całkowicie ugotowane”.

Wytyczne Health Canada dotyczące obchodzenia się i gotowania mięsa mielonego i drobiu są identyczne.

– stwierdził Hilton Lokalne media Oferują zniżki w tym konkretnym hotelu, ale nie jest to „standardowa praktyka” w szerzej rozumianych hotelach Hilton.