Przecław News

Informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej w Wiadomościach Przecławia.

Zyski małych firm spadają o 75% poniżej presji inflacyjnej, sondaż AMEX

Zyski małych firm spadają o 75% poniżej presji inflacyjnej, sondaż AMEX

Właściciele małych firm w Stanach Zjednoczonych ponoszą straty, a ogólne zyski nieznacznie spadły od lipca 2021 r. i lipca 2022 r., według To Kabbage z Raportu odzyskiwania American Express Small Business.

W obliczu niedoborów łańcucha dostaw, podwyżek cen i przestojów związanych z pandemią właściciele małych firm ledwo zdołali przetrwać ostatnie dwa i pół roku.

„Gospodarka małych firm wciąż wychodzi z pandemii, podczas gdy inflacja nadal stanowi poważny problem dla właścicieli w całym kraju” Główny ekonomista NFIB Bill Dunkelberg powiedział:.

Właściciele zarządzają rosnącymi kosztami mediów, paliwa, robocizny, dostaw, materiałów, czynszu i zapasów, aby chronić swoje zyski. Niedobory siły roboczej wpływają na produktywność małych firm, ponieważ właściciele podnoszą wynagrodzenia, aby przyciągnąć lepszych pracowników.

Badanie Capage z 14 września, które wykorzystuje dane AMEX, śledzi trendy ożywienia i perspektywy rozwoju małych firm w Stanach Zjednoczonych.

Większość właścicieli małych firm twierdzi, że presja inflacyjna stawia ich na krawędzi finansowej i spodziewają się wzrostu cen do połowy przyszłego roku.

„Dane pokazują, że małe firmy nadal przewidują przyszłe przeszkody gospodarcze, przy czym 75% respondentów ankiety deklaruje, że zostały dotknięte presją inflacyjną, a 56% spodziewa się, że presja utrzyma się przez co najmniej rok do lata 2023 roku” – powiedział Brett. Sussman, wiceprezes ds. sprzedaży i marketingu. Do kebabów American Express.

Jednak co najmniej 80% z nich powiedziało ankieterom, że nadal są przekonani, że przetrwają recesję.

„Podczas gdy przychody rosną, dane ujawniły również, że łączne zarobki wśród ankietowanych spadły nieznacznie o 4% w tym samym okresie” – zauważył Sussman.

Krajowe firmy, które przetrwały pandemię do lipca 2021 r., odnotowały 87-procentowy wzrost średnich zysków w porównaniu do dwunastu miesięcy do lipca tego roku.

Jednak od początku 2022 r. rosnąca inflacja, wysokie stopy pożyczkowe i napięty rynek pracy zmusiły wiele firm do szybkiej adaptacji w jednej z najtrudniejszych gospodarek od dziesięcioleci.

READ  20 tysięcy ciężarówek utknęło na granicy ukraińsko-polskiej w wyniku sporu konkurencyjnego

Sussman donosi, że „małe firmy w Stanach Zjednoczonych dostosowują się nie tylko do przetrwania, ale także do prosperowania w trudnych ekonomicznie czasach”.

„Presja inflacyjna i wyzwania związane z rekrutacją i zatrzymywaniem talentów, między innymi, skłaniają małe firmy do poprawy swoich praktyk biznesowych”.

Ponad 37 procent ankietowanych właścicieli firm podniosło ceny, a 22 procent zawiera nowe umowy z głównymi dostawcami w celu obniżenia kosztów.

buduje swoją przyszłość

Co najmniej 33 procent stwierdziło, że pielęgnuje relacje w swoich lokalnych społecznościach, aby budować bazę lojalnych klientów.

Sussman Powiedzieć FOX Business poinformował, że wielu uczestników po pandemii odkryło „większe poczucie odporności i gotowości na przyszły sukces pomimo zawirowań gospodarczych”.

„Często mówi się, że potrzeba jest matką wynalazków. Dla właścicieli małych firm, pandemia naprawdę była matką innowacji”.

Sussman powiedział, że podczas pandemii wielu przedsiębiorców było w stanie przestawić swoje firmy na sprzedaż internetową.

Co najmniej 47 proc. respondentów oczekuje, że rozbudowana obecność w mediach społecznościowych w Internecie umożliwi im znalezienie i pozyskanie nowych klientów.

Firmy odnoszące największe sukcesy zauważają, że były w stanie udoskonalić swoje unikalne marki i zainwestować w lepsze narzędzia marketingu cyfrowego z ulepszonymi technologiami, aby dotrzeć do lokalnych społeczności.

Powiedział, że chociaż częściowe przejście na sprzedaż i marketing online utrzymało wielu ludzi na powierzchni, nie ukrywał, że nadal podlegają inflacji.

Co najmniej 47 procent właścicieli małych firm stwierdziło, że inflacja wpływa na ich pensje, zmuszając ich do oferowania pracownikom większej ilości opieki zdrowotnej, świadczeń i regularnych podwyżek płac.

Małe firmy twierdzą, że zatrudnianie i utrzymywanie talentów na ciasnym rynku było drugim największym wyzwaniem od czasu pandemii, po inflacji.

Trudno jest znaleźć „odpowiedni talent dla właścicieli małych firm, więc ostatnią rzeczą, jaką chcą zrobić, to stracić część swojego istniejącego talentu” – powiedział Sussman dla FOX Business.

READ  Unijni ministrowie twierdzą, że w przypadku importu powinny obowiązywać surowsze przepisy dotyczące dobrostanu zwierząt - EURACTIV.com

Wiele niezależnych firm oferuje obecnie alternatywne opcje miejsca pracy, a 49 procent daje swoim pracownikom możliwość pracy w hybrydowym lub zdalnym środowisku pracy.

Oczywiste jest, że nowa elastyczność w miejscu pracy pozytywnie wpłynęła na zdolność małych firm do zatrzymywania lub zatrudniania nowych talentów, przy czym 77% właścicieli zgłosiło pozytywne opinie.

Tymczasem w osobnym raporcie Verizon Small Business 56% małych firm stwierdziło, że uważa, że ​​za rok będzie lepiej, co oznacza poprawę w stosunku do 2021 r., przy czym dużym problemem jest również inflacja.

Podążać

Brian S. Jung jest obywatelem Nowego Jorku z doświadczeniem w polityce i branży prawniczej. Absolwent Uniwersytetu Binghamton.