Przecław News

Informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej w Wiadomościach Przecławia.

Alfa Romeo Milano została przemianowana na Junior po sugestiach, że złamała prawo

Alfa Romeo Milano została przemianowana na Junior po sugestiach, że złamała prawo

Słynna włoska marka Alfa Romeo strzeliła żenującego gola samobójczego.

Marka była zmuszona zmienić nazwę swojego kolejnego samochodu na „Junior” po sugestiach, że złamała włoskie prawo, nadając swojemu samochodowi elektrycznemu nazwę „Milan” na cześć Mediolanu.

Władze włoskie twierdziły, że Alfa Romeo Milano nie może być sprzedawana w ten sposób, ponieważ samochód będzie produkowany w Polsce.

Minister Narodu Made in Italy Adolfo Orso Powiedział Reuterowi W ubiegłym tygodniu poinformowano, że „w Polsce nie można produkować samochodu o nazwie Milano. Zabrania tego włoskie prawo”.

Alfa Romeo Wydaj oświadczenie W nocy amerykańska witryna internetowa określiła to jako „najbardziej okrutny komunikat prasowy wszechczasów”. utopia.

W oświadczeniu skrytykowano przedstawicieli rządu za zabawę polityczną „w jednym z najważniejszych tygodni dla przyszłości Alfy Romeo”, twierdzono, że marka nie zrobiła nic złego i stwierdzono, że „istnieją sprawy o wiele ważniejsze niż nazwa nowego samochodu”.

„Jesteśmy w pełni świadomi, że ten moment zapisze się w historii marki” – powiedział Jean-Philippe Imparato, dyrektor generalny Alfa Romeo.

„Zdecydowaliśmy się zmienić nazwę, choć wiedzieliśmy, że nie jesteśmy do tego zobowiązani, ponieważ chcemy zachować pozytywne odczucia, jakie zawsze budzą nasze produkty, i uniknąć jakichkolwiek kontrowersji”.

Temat to coś więcej niż tylko nazwa.

Dociera do sedna pytania, czy Alfa Romeo może zachować swoje włoskie dziedzictwo, konkurując z elektrycznymi rywalami.

Według doniesień Imparato Wiadomości samochodowe w Europie Decyzja o produkcji nowego samochodu w Polsce, a nie we Włoszech, obniżyła cenę detaliczną o 10 000 euro (16 550 dolarów).

Pierwszy włoski samochód elektryczny wyprodukowany przez Fiata, siostrzaną markę Alfy Romeo, kosztuje w Australii około 57 500 dolarów za samochód.

To o 15 000–20 000 dolarów więcej niż chińskie elektryczne hatchbacki, takie jak BYD Dolphin i GWM Ora.

Alfa ogłosiła zmianę nazwy 15 kwietnia, w dniu wyznaczonym jako „Dzień Made in Italy”, aby uczcić lokalną sztukę i rzemiosło w kraju.

READ  Nowy elektryczny crossover EV6 od Kia trafia prosto na szczyt stawki

Marka dokonała podobnie żenującego backflipu 15 lat temu.

Jak informowaliśmy wcześniej Wiadomości samochodowe w Europie„Pracownicy Alfy w okolicach Mediolanu są zdenerwowani, że właściciel Alfy, Fiat, planował używać nazwy miasta na samochodzie, który przyjedzie po tym, jak Alfa zamykała działalność na obszarze, gdzie została założona 99 lat temu”.

Imparato powiedział Włochom Corriere della Sera Zmiana wprowadzona w tym tygodniu w gazecie miała na celu ułatwienie relacji z potencjalnymi klientami i zapobieżenie utracie sprzedaży przez Alpha.

Junior będzie dzielić osprzęt z Peugeotem e-2008 i Jeepem Avengerem w ramach programu oszczędnościowego w ramach gamy Stellantis.

Zamontowany z przodu silnik elektryczny będzie zapewniał moc 116 kilowatów w modelu standardowym lub 179 kilowatów w mocniejszym modelu „Veloce”.

Bateria o pojemności 54 kWh zapewnia zasięg około 410 km.

Wersje hybrydowe będą obejmować podstawowy silnik o pojemności 1,2 litra i mocy 101 kW oraz mocniejszy model z napędem na wszystkie koła, którego potwierdzenie zostanie potwierdzone w późniejszym terminie.