Przecław News

Informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej w Wiadomościach Przecławia.

Przystępne cenowo samochody Mercedes-Benz nie działają

Przystępne cenowo samochody Mercedes-Benz nie działają

W radykalnej strategicznej zmianie dla niemieckiego giganta motoryzacyjnego, ogłosił plany złomowania swoich tańszych modeli i podniesienia cen w celu zwiększenia zysków.


Mercedes-Benz zamierza wycofać trzy z siedmiu tańszych kompaktowych modeli w ramach nadchodzącej restrukturyzacji biznesowej mającej na celu zwiększenie zysków.

To zostawiłoby właz Klasy A, sedana CLA, SUV-a GLA i GLB jako czterech pozostałych kompaktowych samochodów w salonach.



W międzyczasie, podstawowe modele utrzymane w gamie zostały skonfigurowane tak, aby przyjąć wyższe ceny i ustawione „w celu zmaksymalizowania potencjału Mercedes-Benz”.

Większy nacisk zostanie położony na większe samochody z wyższej półki, z „75 procentami” [new company] Inwestycje w rozwój produktów dla najbardziej dochodowych segmentów rynku.

Oczekuje się również, że gama limitowanych edycji i modeli niestandardowych zostanie poszerzona na całym świecie Maybach (mniej), AMGI Klasa- G Podmarki – plus zupełnie nowy Mythos dla samochodów szytych na miarę.



„To, co zawsze było rdzeniem naszej marki, jest teraz również rdzeniem naszej strategii: segment samochodów luksusowych” – powiedział dyrektor generalny Mercedes-Benz Ola Källenius w oświadczeniu dla mediów.

Posunięcie to oznacza zdecydowaną zmianę pozycjonowania niemieckiego giganta samochodowego, który od lat 90. stara się zwiększać sprzedaż za pomocą szeregu tanich pojazdów.

Podczas gdy stara strategia próbowała rozszerzyć zasięg marki i poszerzyć sieć potencjalnych nabywców, teraz Mercedes-Benz twierdzi, że samochody o mniejszej liczbie egzemplarzy i wyższych kosztach przyniosą wyższe zyski.



W ciągu ostatnich dwóch lat wielu producentów podniosło ceny i zrezygnowało z modeli wejściowych, pośród niedoborów zapasów, spowolnienia produkcji półprzewodników i zakłóceń w łańcuchu dostaw.

William Davis

William Davis pisał dla Drive od lipca 2020 r., obejmując wiadomości i bieżące wydarzenia w branży motoryzacyjnej. Koncentruje się przede wszystkim na trendach branżowych, technologii autonomicznej, przepisach dotyczących pojazdów elektrycznych i lokalnej polityce środowiskowej. Jako najnowszy członek zespołu Drive, William jest zaangażowany w jego dbałość o szczegóły, umiejętności pisania i silną etykę pracy. Pomimo pisania dla różnych mediów – w tym Australian Financial Review, Robb Report i Property Observer – od czasu ukończenia studiów medialnych na Macquarie University William zawsze lubił samochody.

READ  Netanjahu: Izrael mógłby „z łatwością” znaleźć się w pierwszej dziesiątce gospodarek świata

Przeczytaj więcej o Williamie Davisie LinkIkona