Przecław News

Informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej w Wiadomościach Przecławia.

Zdjęcie lotniska w Auckland pokazuje stosy zagubionego bagażu

Zdjęcie lotniska w Auckland pokazuje stosy zagubionego bagażu

Pojawiły się zdjęcia przedstawiające „oburzającą” ilość zgubiony bagaż Gromadzi się na lotnisku w Auckland.

Podczas gdy torby zbierają tam kurz, podróżni nadal bezskutecznie szukają zagubionego bagażu w niewłaściwych miejscach lub z niepokojem czekają na wieści od linii lotniczej.

powiedziała pasażerka Debbie Flutter Stuff.co.nz że jej córka Samantha sfotografowała stosy nieodebranych przedmiotów, gdy szukała swojego Brakująca torba 3 grudnia

Zniknęła podczas lotu ze Stambułu do Melbourne, a Qantas i Emirates powiedziały jej, że ją dogonią Oakland.

Po spędzeniu trzech tygodni na czekaniu na swoją torbę, Samantha udała się do… Lotnisko próbuje znaleźć go na własną rękę. Wtedy postanowiła sfotografować oszałamiającą scenę, która ją powitała, z rzędami wózków pełnych walizek, w tym fotelików samochodowych i skuterów wodnych przymocowanych do ściany.

Chcesz przesyłać strumieniowo swoje wiadomości? Flash umożliwia przesyłanie strumieniowe ponad 25 kanałów informacyjnych w jednym miejscu. Jesteś nowy we Flashu? Wypróbuj 1 miesiąc za darmo. Oferta jest dostępna tylko przez ograniczony czas>

„Pokój był wypełniony setkami, jeśli nie tysiącami ludzkich rzeczy” – powiedziała pani Flatter.

„Były walizki, deski surfingowe i kitesurfing… rzeczy o kluczowym znaczeniu dla ludzi, które kosztują ogromne sumy pieniędzy. To skandaliczna kwota”.

Powiedziano jej, że nie ma wystarczającej liczby pracowników, aby przetworzyć wszystkie pozycje.

Na szczęście udaje jej się znaleźć swoją torbę, ale martwi się o wszystkich innych pasażerów, którzy nie mają tyle szczęścia co ona.

„Rozumiemy, że brakuje, ale z pewnością obowiązkiem linii lotniczych, które pobierają ogromne sumy pieniędzy, jest odpowiedzialność za odzyskanie tego mienia osobistego” – powiedziała.

Lotnisko jest zaniepokojone większą niż zwykle liczbą zagubionych toreb, ale powiedziało, że jest to odpowiedzialność linii lotniczych.

„To problem, którym lotnisko w Auckland nadal się martwi, wiedząc, jak frustrujące może być zagubienie bagażu przez klientów” – powiedział rzecznik.

READ  bne IntelliNews - Polska produkcja przemysłowa obniżyła tempo spadku do 1,4% r/rw czerwcu

„Współpracujemy z liniami lotniczymi i ich obsługą naziemną, aby zobaczyć, co można zrobić, aby rozwiązać ten problem”.

Problem wynika z braku personelu, powodującego zakłócenia w podróży i opóźnienia w przewozie bagażu. Zniesienie ograniczeń związanych z podróżowaniem również odegrało ważną rolę w chaosie, ponieważ linie lotnicze walczyły o zastąpienie pracowników zwolnionych podczas pandemii.

Lotnisko radzi podróżnym, aby wszelkie leki o dużej wartości i przedmioty niewymienialne pakowali do bagażu podręcznego zamiast do bagażu rejestrowanego.

W międzyczasie pasażerka Sarah Rose Burke powiedziała, że ​​jej bagaże, które nie dotarły tym samym lotem Qantas co ona, również wciąż znajdowały się na lotnisku.

„Wyjechałam z Manchesteru 10-go i miałam przybyć do Wellington 12-go” – powiedziała news.com.au.

„Do Wellington dotarłem dopiero 14 grudnia. Moje bagaże nie odbyły żadnego lotu i od 15 grudnia są na lotnisku w Auckland – mam bilet lotniczy, więc wiem, że niestety tam jest, ale od tamtej pory się nie ruszał”.

Ma nadzieję, że wkrótce ją odzyska, ponieważ zawiera specjalne prezenty, w tym pierwsze urodziny jej siostrzeńca.

Inni pasażerowie skorzystali z Twittera, aby wyrazić swoje obawy dotyczące zagubionych toreb.

Bagaże są na lotnisku w Auckland, ale nie ma możliwości skontaktowania się z kimkolwiek i kontaktu z Air New Zealand. Pomaga! Wakacje życia to nic innego, jak tylko brak bagażu, ktoś napisał.

Inny powiedział: „Musisz skorygować reakcję klienta. Sześć godzin w telefonie bez odpowiedzi w sprawie zagubionego bagażu i cztery godziny na lotnisku w Auckland, próbując dowiedzieć się, gdzie są nasze torby. Brak odpowiedzi na e-maile”. Licznik powietrza NZ to jedyny, który działa.”

Skontaktowano się z Qantas w celu uzyskania komentarza.