Przecław News

Informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej w Wiadomościach Przecławia.

Każdy bohater w Overwatch 2 będzie miał zdolność samoleczenia, w tym DPS i czołgi

Każdy bohater w Overwatch 2 będzie miał zdolność samoleczenia, w tym DPS i czołgi

Sezon 9 Monitorowanie 2 Ma ona obejmować poważne zmiany w ekosystemie rywalizacji, ale później można spodziewać się innych znaczących usprawnień w rozgrywce. Każdy bohater, włączając postacie zadające obrażenia i czołgi, będzie miał podstawową zdolność samoleczenia.

Więcej z ForbesaBlizzard ujawnia główne aktualizacje trybu rywalizacji w Overwatch 2, w tym Szmaragdową Broń

Będzie to „dokładna” wersja istniejącego wsparcia samonaprawy, więc wsparcie nie będzie całkowicie bezużyteczne. Pomysł jest taki, aby dać DPS i tankom „więcej możliwości utrzymania się”. Monitorowanie 2 Reżyser gry Aaron Keller – napisał w swoim najnowszym poście na blogu Director’s Take. „Powinno to również odciążyć graczy wspierających, aby utrzymać wszystkich przy życiu, ponieważ poszczególni gracze mają teraz większą kontrolę nad swoją pulą zdrowia”.

Jest to jeden z wielu sposobów, jakie deweloperzy stosują, aby poprawić wygląd gry, gdy gracze nie tworzą spójnej drużyny. Kiedy Obserwacja i kontrola Gracze odnajdują harmonię i dobrze się razem bawią, a rezultaty mogą być magiczne i imponujące. Jednak „zależność od kolegów z drużyny może być jednocześnie jedną z najlepszych i najgorszych cech naszej gry”, jak słusznie ujął to Keller.

„Chcemy to poprawić, patrząc na grę przez pryzmat pracy zespołowej, ułatwiając graczom bycie częścią zespołu, jednocześnie zmniejszając część bólu, gdy coś takiego się nie zdarza” – dodał Keller. „Właściwie wiele naszych celów w zakresie ulepszenia podstawowej gry wynika z przyjrzenia się jej Obserwacja i kontrola Ogólnie rzecz biorąc, ulepszanie działających części gry i znajdowanie poprawek dla części, które negatywnie wpływają na rozgrywkę.

Jak wszystko inne w Monitorowanie 2, samoleczenie DPS i wsparcia będzie w toku. Możliwe, że z biegiem czasu zespół ponownie dostosuje skuteczność swojej podstawowej umiejętności, szczególnie jeśli będzie się wydawać, że wsparcie ma mniejszy wpływ na ich drużynę.

READ  Alan Wake 2 to najszybciej sprzedająca się gra studia Remedy, która jeszcze nie przyniosła zysku

Jest mało prawdopodobne, aby niektóre pomysły, z których korzysta zespół, trafiły do ​​pełnej wersji gry, jak na przykład minimapa przeznaczona wyłącznie dla członków drużyny (która i tak jest niepotrzebna, moim zdaniem). Keller zauważył jednak, że prawdopodobnie w grze pojawi się jedna z funkcji, z którymi eksperymentują twórcy, i właśnie o nią prosiłem Lata.

Więcej z ForbesaPięć kolejnych zmian, których chcę w „Overwatch 2”

Nazywają się one ramkami imprezowymi i stanowią wyświetlany na ekranie wskaźnik stanu zdrowia sojuszników używany w trybach PvE. Tak, tak, tak, tysiąc razy. Jestem przede wszystkim graczem wspierającym (cóż, w rzadkich przypadkach wychodzę poza Mystery Heroes) i możliwość szybkiego sprawdzenia, któremu sojusznikowi powinienem nadać priorytet w leczeniu, będzie niezwykle przydatna.

Dodatkowy tort trafia do Blizzarda, jeśli ramki imprezowe osiągną tryby PvP i obejmują ładunki Ultimate Ally oraz to, czy członkowie drużyny mają nałożone efekty statusu, takie jak Uśpienie lub Hack. Naprawdę chciałbym, żeby Blizzard zaimplementował ramki imprezowe w PvP, zwłaszcza z opcją wyłączenia tej funkcji dla graczy, aby zmniejszyć liczbę skarg. Dla mnie i wielu innych wskaźniki zdrowia tych sojuszników znacznie poprawiłyby grę.

W innym miejscu Keller poruszył tę kwestię Doświadczenie ograniczone czasowo Obserwacja i kontrola Zespół pracuje w ten weekend. Do 14 stycznia ci, którzy ustawią się w kolejce do Szybkiej gry, zauważą, że gry toczą się znacznie szybciej. Wiele zasad zostało dostosowanych, aby przyspieszyć mecze, włączając w to ładunki, krótszy czas przejmowania, szybsze odradzanie się i krótszą długość meczów.

„Ten konkretny eksperyment ma na celu sprawdzenie, jak te zmiany wpływają na psychikę gracza” – napisał Keller. „Na przykład, jeśli gracz spędziłby mniej czasu czekając na odrodzenie, czy wyeliminowanie przeciwnika byłoby mniej frustrujące? Gdyby mecze były krótsze, czy każda porażka miałaby taki sam wpływ jak obecnie?”

READ  Seria ASUS ROG Strix G15 - Poważne laptopy do gier (recenzja)

Krótsze mecze mogą wiązać się także z innymi korzyściami, takimi jak szybsze dobieranie graczy i ułatwianie graczom wykonywania wyzwań, które pomogą im zdobyć PD. Keller zauważa, że ​​w zależności od opinii graczy z tak zwanego wydarzenia Szybszej gry zespół może oficjalnie wprowadzać niektóre z tych usprawnień na bieżąco. „Do tego właśnie służą wydarzenia Quickplay: Hacked – przyspieszyć pętlę informacji zwrotnych i umożliwić szybsze wdrażanie ulepszeń w grze” – napisał Keller.

Aby uzyskać więcej wiadomości i aktualizacji na temat Overwatch 2 i innych gier, Śledź mój blog Forbesa! Co tydzień będziesz otrzymywać e-mail ze wszystkim, co opublikuję. Zapewni mi to również silne wsparcie, ponieważ jest to świetny sposób na bezpłatne wsparcie mnie i mojej firmy.

Chodź za mną Świergot Lub LinkedIn. spłacać Kilka innych moich prac Tutaj.